Vietnammmmmmmmmmmmmmmm - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Vietnammmmmmmmmmmmmmmm - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Vietnammmmmmmmmmmmmmmm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 December 2008 | Spanje, Palma de Mallorca

En ja hoor daar is dan eindelijk het eerste berichtje vanuit Azie.
We zijn er hoor in HCM of nog gewoon zoals ze hier zeggen Saigon.

Het was een hele reis, vertek op Zondag om 7 uur vanaf het huis van Rick.
Was top Rick.
Dan naar Schiphol om te vertrekken naar Kuala Lumpur.
De vlucht was echt top hoor. Een fijne en makenlijke reis, ondanks dat we niet de grote stoelen hadden van de Eva evergreen de luxe.

Na zo n 12 uur vliegen aan gekomen en weer hup verder naar Vietnam.

Daar was het even de stempelperikelen en dan ben je in het bezit van een visum voor 3 mnd.

Dan met de taxi naar het hotel.
Een gekrioel van brommertjes en autos.
Een lekkere chaos dus, maar wel te doen hoor.

En nu zijn we alweer een paar uur en een soort van siesta verder.

Als alles mee zit zullen we woensdag naar Hanoi vliegen en dan zien we wel weer verder.
Dan zullen er ook wel spannendere verhalen komen.

Nu word het ijd om de Vietnamese keuken te gaan proberen dus ik zeg een dikke kus en tot later.

  • 01 December 2008 - 12:43

    Arnout:

    Hey Tijn en Marianne,

    Mooi dat jullie weer in Azie zijn. Op dit moment ben ik in NY USA. Dat is ook geweldig. Het is weer top om alles verhalen te kunnen lezen de komende tijd. Heel veel plezier en enjoy.

    Groet,
    Arnout

  • 01 December 2008 - 15:51

    Boaz:

    heeeeeeeeeeel veel plezier

  • 01 December 2008 - 16:58

    Annemie:

    Hallo Marianne en Tijn
    Ik ben heel blij dat alles toch goed verlopen is.Geniet van alles.
    Liefs

  • 01 December 2008 - 19:57

    Marcel:

    he he liefies, eindelijk, het moest een keer mee zitten, nou rust lekker uit en maak er jullie vakantie van, een onverwachte wending kan best leuk zijn, toch, geniet en tot mails

    xxxjes Mars

  • 02 December 2008 - 17:50

    Paul:

    he pa en oma

    gaaf dat je weer weg bent hoor hahah top heel veel plezier daar en krijg ik nu eindelijk iets leuks van je?

    hoop dat je niet te veel aankomt van het het eten!!!!

    groetjes paul

  • 03 December 2008 - 13:41

    Trish:

    Ik zeg..wat een spannend verhaal :D!! Zit je gewoon in Vietman?? Tis maar goed dat ik dan nog niet naar Chiang Mai ben, want ik zit ondertussen in Maleisie ;)!!

    Geniet ervan en ik hou je in de gaten ;)!

    Dikke kus

  • 03 December 2008 - 18:38

    Rinus:

    Hiep hoi!! eindelijk naar Hanoi!! ja sinterklaas zit er duidelijk weer aan te komen. Ik mis trouwens het bericht van hoe jullie uiteindelijk in Saigon zijn beland? Volgens de krant stond daar een dusdanig groot ontvangst commite klaar dat de vliegtuigen er niet konden landen en dan wil ik dus wel van de hoed en de rand weten. Gingen er dan wel vluchten naar Hannoi? Kijk van die dingen dus, en dan kan ik de slaap niet vatten en zit duidelijk met de gebakken peren; terwijl dat helemaal niet nodig zou zijn geweest en met de donkere dagen voor kerstmis is het toch al geen lolletje ,omdat mijn wake -up lamp kapot is en het dag nacht ritme dusdanig verstoord dat ik er tureluurs van word en dat kan toch niet de bedoeling zijn dacht ik zo, dus vanuit Hannoi verwacht ik duidelijke antwoorden op de zo voor de hand liggende vragen van: wie, wat, waar, waarom , welke, wanneer ,welzijn ,weers
    verwachtig; kortom de
    tien we's en die kan je
    gewoon op je vingers natellen, dus dat is mooi meegenomen.
    In afwachting van verdere berichtgeving wens ik jullie veel reisplezier en steek altijd over op de zebrapaden.
    Uw innig toegenegen Rinus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

laatste

14 Februari 2009

ja waar waren we

02 Februari 2009

waar waren we ook alweer

20 Januari 2009

Saigon

09 Januari 2009

en dan is er...........

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 37937

Voorgaande reizen:

24 Januari 2024 - 24 Februari 2024

Filipijnen 2024

13 Januari 2020 - 16 Maart 2020

Filipijnen

21 Januari 2019 - 21 Januari 2019

Milaan

06 December 2017 - 30 Januari 2018

Thailand- Laos

14 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Thailand 2014

02 December 2014 - 10 Februari 2014

Thailand/ cambodja

30 November -0001 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: