hanoi - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu hanoi - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

hanoi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2008 | Spanje, Palma de Mallorca

Ja je zult wel denken, alweer post????
Maarja we hebben op het moment een computer op de hotelkamer en internet dus ja dan maar wat vertellen he.

Het begon allemaal lang lang geleden in een land hier ver vandaan. Oh nee das weer een ander verhaaltje.

Nee even serieus nu. Vandaag hebben we Saigon (zoals iedereen het hcmc van ons nog gewoon noemt hoor) verlaten.
Rond 12 uur richting vliegveld vertrokken.

De vlucht was met een boeing 777/200 en das een aardig groot apparaat, en dat voor een binnenlandse vlucht.

Nou aangekomen in de stad een verassing voor mij.
Ik dacht dat het hier wat brommertjes betrefd wat relaxter is, maar nee hoor ook hier een en al drukke brommertjes.

Een heksenketel dat wel maar wel leuk hoor.

De stad bestaat uit een nieuw en oud gedeelte.
Wij slapen in het oude en dus ook het drukste gedeelte.

Nou ja ik kan er eigenlijk nog niet heeeeel veel van zeggen, behalve dat iedereen zo een beetje zijn eigen straat heeft en dan dus ook hetzelfde verkoopt.
Zelfs een straat met alleen maar kerstspullen!

Nou morgen lekker op pad en dan maar weer verder op avontuur.

Dikke kus en tot snel.

  • 03 December 2008 - 19:04

    Rinus:

    Kijk, dat is andere koek, daar word ik wel wijzer van, dan komen we naadloos van de sint sfeer in de kerstsfeer en dat is mooi een cultuuromslag van heb ik jouw daar, temeer daar er vooralsnog van en witte kerst geen sprake zal zijn, alhoewel je daar met die aziaten nooit van opaan kunt want die hebben wel veel in hun mars.
    Ik had net het voorgaande bericht verzonden en toen kwam deze er overheen, zodat er voor bezinken dan geen tijd is en volgens de Boeddha is dat nu juist essentieel, dus zit ik alweer met gebakken peren en tweemaal hetzelfde is dan best wel veel van het goede; maar beter veel dan niks ,is een oude oosterse wijsheid en daar moet ik dan maar troost bij vinden.
    Verzuim overigens niet naar het poppenspel te gaan ,want zelf voor iemand die zweert bij Jan Klaassen is dit een regelrechte aanrader en je bent nu toch in de buurt, dus wat let je.
    Ik wacht je reactie geduldig af en ga je berichten van tot op heden eens rustig op mij laten inwerken. Probeer eens zo'n vienamesche loempia en zoek de tien verschillen met de alhier gangbare producten.
    Veel succes!!
    Uw immer toegenegen: Rinus.

  • 03 December 2008 - 20:07

    Martien Van Veen:

    tyn jongen koud op mallorca regen op mallorca maar de mooiste plek to be veel reisplezier en groetjes aan je mams tot op het mooiste plekje op aarde..... jaaaa...mall....

  • 04 December 2008 - 08:13

    Boaz:

    helemaal top,hoe is het in het noorden,wel te gek internet op de kamer.heb jezelfs in puro nietheb het lekker,zal je niet lang ophouden,sluit me volledig bij de woorden van rinus aan.kus

  • 04 December 2008 - 22:54

    Marcel:

    hoi piepeloi, wat hoor ik nou een straat met kerstspullen, nou is er toch nog wat voor Marsie te beleven?
    hier alles kids heel koud gisteren overdag niet warmer geweest dan 6 graden en gisteren avond 4 graden, dus blijf maar lekker daar! bij de dokter aleen maar positive berichten , dus we gaan er weer voor, en het huis is helemaal kerst stuur wel een paar leuke fotos, ok lieffies , doe voorzichtig en heel veel plezier, dikke kus van ons,

    Mars

  • 05 December 2008 - 08:11

    Joke:

    Dat wordt dan de kerstboom optuigen.Genieten jongens! Sep terug uit Kenia kort maar krachtige vakantie doei
    xx Joke

  • 08 December 2008 - 20:03

    Martien Van Veen:

    tyn mooi weer zo'n ervaring past bij je waar kan ik jullie boek kopen ideetje een uitgewerkt reisverslag met foto's mooie kaft en cashen tip van de week ben benieuwd waar jullie nu heengaan veel plezier en goede reis toi toi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

laatste

14 Februari 2009

ja waar waren we

02 Februari 2009

waar waren we ook alweer

20 Januari 2009

Saigon

09 Januari 2009

en dan is er...........

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 37922

Voorgaande reizen:

24 Januari 2024 - 24 Februari 2024

Filipijnen 2024

13 Januari 2020 - 16 Maart 2020

Filipijnen

21 Januari 2019 - 21 Januari 2019

Milaan

06 December 2017 - 30 Januari 2018

Thailand- Laos

14 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Thailand 2014

02 December 2014 - 10 Februari 2014

Thailand/ cambodja

30 November -0001 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: