Halong Bay - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Door: webmaster

17 December 2008 | Spanje, Palma de Mallorca

Het is weer bijna zover he. De goede Sint heeft het land weer verlaten en nu dus op naar de kerst.

Ja nu das dan weer een jaar voorbij. Zo gaat het wel lekker snel tot het pensioen.
Maar goed dat duurd nog even voor mij, dus zal ik maar wat zinnegs schrijven.

We hebben er weer een toertje op zitten en wel de Halong Bay!!!!
Das een erg toffe trip kan ik zeggen.

We vertrokken uit Ha Noi op Zondag morgen rond de klok van 08.30uur.
Eerst een stukkie met de bus. Een stukkie want na zo n 2 uur PAUZE.
Das dan weer jammer want we gingen net zo lekker.
Na de koffie breek weer als een speer door.

En daar was dan de haven. Na een klein ogenblikje konden we aan boord. Wow dit is echt een cruise bootje. Erg top hoor.
De hut was ook erg relaxed en voorzien van een natte cel.

Nu lekker tijdens het wegvaren de lunch. Lekker eten hoor wat vis en vlees, van alles dus.
De Halong Bay is een prachtig gebied wat bestaat uit zo n 3000 eilandjes. Net Krabe maar dan groter.
Allemaal lime stone eilandjes en kliffen.

Maar niet alles is natuurlijk rozengeur en de welbekende manenschijn want schijn bedriegd he.
Lekker veel mist\vervuiling\heig enz enz, dus geen plaatjes zoals op de folders.

Nou en dan de tweede dag doorgebracht op Cat Ba eiland. Das dan weer jammer dat je eerst weer een grot moet bezoeken want daardoor ben je weer vrij laat op de bestemming en kan je eigenlijk niets interesants meer doen.
Maar des al niet te plus een geweldige ervaring. Dag 3 bestond uit terug varen (wederom door de Halong Bay) en terug reizen naar Ha Noi.

Daar een nachtje door gebracht en de volgende dag (vandaag dus) door gereisd naar Nimh Binh.
Hier zullen we weer een dag of 4 blijven om vanaf hier weer te reizen naar Hue. Maar das pas voor later he.

Nou je bent weer op de hoogte dus een dikke kus en sucses met de kerst inkopen doeiiiiiiiiiiii.

• 17 December 2008 - 17:35

Boaz:

palma bay.270 liter vierkante meter.help ik verzuip...

• 17 December 2008 - 18:16

Menzo Uit Harderwijk:

tjonge, tjonge wat maken jullie een hoop mee, vind het super dat je het allemaal doet, en durft, zo met z,n tweetjes.
    wens jullie fijne(verweg )feestdagen groetjes uit harderwijk