ja waar waren we - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu ja waar waren we - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

ja waar waren we

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Een hele goedenavond alweer hier.
Ja het is alweer een poosje geleden he.
Waar waren we ookalweer gebleven???
Ik geloof in Mui Ne.

Het ''de heeeeeeeeeeele mooie badplaats''.
Ja erg mooi, allen was er niet echt veel strand te bekennen.
Ja bij de grote dure resorts daar wel, maar voor de rest weinig zand.
En zoals je welicht weet:Zonder zand geen strand!!!!

Maar wat dan wel vrrag je je af, wel dat zal ik je vertellen.
Tering wat is het hier in het internet casfe warm zef.
Zit er net en zweet me al een bult.
Maargoed wat te doen in Mui ne.
Nou eerste dag een beetje door het dorp wandelen natuurlijk.

De volgende dag een fiets gehuurd en naar de wereld bekende duinen gefietst.
Daar was het net zo warm als hier.
Wel een mooi gezicht hoor, een berg zand en in de verte de koele zee.

Een mooi fiets en wandeltochtje.

Op de terugweg nog lekker door een beek gewandeld wat dan weer verfrissend was.
Was er hiert maar een soort van verfrisseng.

Na Mui Ne de bus weer genomen naar het zo fijne Saigon.
Daar 1 nachtje geslapen, want de volgende dag op pad voor een reisje van 3 dagen door de Mekong delta.
Erg interesant en mooi allemaal.

De Delta is de voorrad schuur van Vietnam.
Bijna alle groente en fruit komt hiervandaan.
En natuurlijk alle rijst.

Doordat het allemaal eilanden zijn is er genoeg water en dus lekker groen allemaal.
Erg mooi om doorheen te varen. En dat hebben we dan ook veel vuldig gedaan hoor.
Lekker rondtoeren en ondertussenm natuurlijk de nodige drijvende markten bezocht.

Ja dat waren weer drie fijne dagen hoor.
Ja en vanuit de delta weer naar Saigon voor een nachtje.

En nu zitten we alweer een dag of 5 heerlijk op het strand van Phu Quoc te genietten.

Heelaas is het wel bijna het einde van de reis maar goed aan alles komt een eind.
Woensdag weer naar Saigon en dan Vrijdagnacht naar Amsterdam waar we dan Zaterdagmorgen om 6 uur zullen landen.
Ja das wel vroeg, maar dan heb je wel wat aan de dag he.

Nou ik ga wat verkoeling op zoekken want ik zit peentjes te zweeten.

De groetjes en een dikke kus voor de liefhebbers Doeiiiiiiiiiiiiiiii

  • 15 Februari 2009 - 16:14

    Joke:

    welcome back

  • 15 Februari 2009 - 16:33

    Ick:

    Tering, houd die trip eind van de week alweer op. Gaan we van het weekend lekker een biertje drinken. Shoarmaatje klassiek. En lekker vers van de pc pers jpegs kijken. Wel naamplaatjes dragen tussen het witvolk hier. Jullie negers zijn toch al zo lastig uit elkaar te houden. Tot snel :)

  • 15 Februari 2009 - 20:45

    Saskia En Olaf:

    Caramba, wat gaat dat sneeeeel. We zien jullie zaterdag!

  • 17 Februari 2009 - 18:24

    Rinus:

    Heeft het nog zin om een reactie te plaatsen; want voor je het weet ben je al weer in Zwijndrecht; maar als ik dat niet doe, dan blijf ik met mijn rijmpje zitten en als ik mijn ei niet kwijt kan dan geeft dat weer allerlei andere problemen zoals constipatie en andere ongemakken en dat kan ook niet jullie bedoeling zijn, dus voor de allerlaatste keer even door de zure appel heenbijten.
    Daar komt'ie dan: Is er zand aan het strand? natuurlijk overal aan zee ; alleen in Mui... Nee!!
    Maar ondanks de koele zee, is't warm in't internet cafe.
    Maar je kunt er heerlijk bruinen en door de mooie duinen struinen.
    Zo, dat is een hele opluchting dat dat ei nog op de laatste nipper gelegd is; nu nog even relaxen in Phu Quoc en dan weer terug naar het uigangspunt.
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's en zal mij dan ook bij Rick uitnodigen om "acte de presence" te geven, want reiservaringen uit de eerste hand tellen dubbel en dwars.
    Uit eigen observatie ken ik berichten dat ik heden een nijlgans met zes jongen heb mogen aanschouwen, wat als voorbode mag gelden voor de naderende lente en dan zijn jullie weer precies op tijd terug om van dit mooie jaargetijde te kunnen genieten ;temeer daar de amandelbomen op Mallorca ook al op uitbotten staan mag ik aannemen, maar pin mij daar niet op vast.
    Rest mij jullie een goede vlucht toe te wensen en wellicht tot spoedig ziens in Zwijndrecht.
    Happy landind!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

laatste

14 Februari 2009

ja waar waren we

02 Februari 2009

waar waren we ook alweer

20 Januari 2009

Saigon

09 Januari 2009

en dan is er...........

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 38099

Voorgaande reizen:

24 Januari 2024 - 24 Februari 2024

Filipijnen 2024

13 Januari 2020 - 16 Maart 2020

Filipijnen

21 Januari 2019 - 21 Januari 2019

Milaan

06 December 2017 - 30 Januari 2018

Thailand- Laos

14 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Thailand 2014

02 December 2014 - 10 Februari 2014

Thailand/ cambodja

30 November -0001 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: