Ammannnnnn - Reisverslag uit L'Albir, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Ammannnnnn - Reisverslag uit L'Albir, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Ammannnnnn

Door: Wederom ikzelf

16 Januari 2014 | Spanje, L'Albir

En jawelllll daar zijn we weer. Nou nou wat een reis he. En dan zijn we nog nieteens in Thailand hahaha. Lekker dus Dinsdag vertrokken en nu Donderdag 15.23uur zitten we dus in Amman.

Na een daagje vliegveldje doen en wachten zitten we dus in Amman. Het hotel is een echt 4a5 sterren gebeuren maar dan wel op zn Ammans en voor de kenners net als Egypte, t lijkt heel wat maar tis niet veel hahahaha.

Maargoed rond 5 uur konden we toch gaan pitten.
En dan ja we hebben 3 maaltijden dus beetje eten en eigenlijk wachten. En omdat de bagage wel door is richting Bangkok (staat gewoon hier op het vliegveld hoor)hebben we ook geen warme kleding bij en tis FRIS hier!!!!!!! Hadden we niet op gerekend dus he.

Maar goed vanavond om 23.00uur gaan we weer naar t vliegveld en dan hopen we om 01.00uur richting Bangkok te vliegen.
Het is met horten en stoten maar niks verkeerd over Royal Jordanean want alles word geregeld.

Nou ik hoop tot Zaterdag vanuit Vhiang Rai

• 16 Januari 2014 - 15:32

Anne-Mieke:

Dat klinkt echt als reizen. Thailand wacht wel op jullie. Heel veel geduld dus maar en lekker genieten van wat er onderweg gebeurt. Een lieve groet vanuit een regenachtig en grauw Nederland, Anne-Mieke en Kurt

• 16 Januari 2014 - 15:48

Jan En Trudy Terpstra:

nou nou nou tijno en marianne wat een gedoe he met dat reizen!!!
    maar ja eerst maar weer er zijn dan gaan jullie vast genieten
    wij gaan morgen ook lekker reizen jippie!! Ook van ons weer een lieve groet en tot vanuit Dubai
    jan en trudy

• 16 Januari 2014 - 16:36

Christine En Herman:

Achmannnn(en vrouw), wat spannend allemaal! Koud?!! Zeker ook jullie tulbanden niet op gedaan! Dat gehortstoot hoort er gewoon bij...de kamelen gaan nou eenmaal niet harder.
    In ieder geval een goede vlucht en doe ze daar in Bangkok de groeten.

Ziet en geniet, groetjes Christine en Herman

• 16 Januari 2014 - 16:48

Piet En Agnes:

Hallo Marian en Martijn,
    Leuk hé reizen, Aman in de winter is dus frisjes , nou dat weten jullie ook weer. en de Egyptische hotels daar kunnen we van mee praten. Eet aub geen sla maar alleen doorgekookte groente!!!!!! maar morgen zal het vliegtuigeten zijn , en dan de overheerlijke curry.s en ander Tai food. En voor mijn verloofde zou een dagje vasten ook niet zo erg zijn . Denk aan mij en je eet van de liefde, En Marian is ook gek op brood niet waar!!!!!! Het komt allemaal goed hoor , geen paniek voor je het weet zijn jullie aan de wandel in noord tailand heell veel liefs van ons. xxxxxx

• 16 Januari 2014 - 17:57

Mooster:

Buenooooo,…..ach het avontuur is al weer vroeg begonnen moet je maar denken !!!!…

• 18 Januari 2014 - 12:10

Rinus:

Wie verre reizen maakt kan veel verhalen, maar ook een minder verre reis levert voldoende stof op als reiservaring en dan is de reis nog maar net begonnen dus dat belooft wat voor de toekomst.Ik blijf je in ieder geval nauwlettend volgen, vooralsnog een voorspoedige reis toegewenst.

• 18 Januari 2014 - 22:45

Patricia:

Hoi martijn,

Fijn dat jullie er zijn, geniet ervan.
    Ik zal het aan Hans doorgeven