Thailand - Reisverslag uit L'Albir, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit L'Albir, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: ik zelf

18 Januari 2014 | Spanje, L'Albir

Jaaaaa en dan zijn we nu dan eindelijk aangekomen in Thailand.
Amman hebben we "gelukig" achter ons gelaten. Wel heerlijk relaxed masr het was nou niet een toffe stop over, maargoed niet alles kan goed gaan he. Het was gewoon eigenlijk heel luxe wachten op de kamer/hotel om verder te reizen.
Om 22.45uur werden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan.
Nou was dat zo n 10 minuten reiden dus lekker op tijd.
De vlucht was nog zo n 8 uur en ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon zo n 3 uur heb liggen pitten!!!!
Rond 14.30 uur in Bangkok en dan door de douane.
Nu benieuwd of de tassen er zijn want die zijn vanuit Madrid gelijk doorgelabeld en dan ben je altijd benieuwd he.
En jaaaaaaaa ze zijn er.
Nu opgepikt worden en op naar het hotel. Ook dat ging lekker, joh het gaat lekker hoor.
Tsja nu eerst even opfrissen en dan tijd voor een biertje. Lekkerrrrrrr
Wat nu? Nou tis niet een reuze oord waar we zitten maar toch nog wat buiten spelen.
Nou niet veel aan en toch wel wat vermoeid dus rond 17uur maar even gaan relaxen.

Nou dat even heeft geduuurd tot 8 uur de vogende morgen!!!!! Hadden we zeker nodig hahahaha.
Na het douchen heerlijk ontbijten.
En was nou een beter ontbijt als/dan Nasi met kip??
Nou niks hoor. Geweldig de dag begint goed moet ik zeggen.
Om 9.30 uur met het bussie naar het vliegveld en op weg naar Chiang Rai.

Echt lekker weer op reis. We hebben een leuk stekkie dus uitpakken en opweg.
Ja en dan kan het wel eens gebeuren dat je zeg maar niet helemaal goed loopt dussss.

Lekker heerlijk lopwn dwalen hahahaha. Na een uur of twee aangekomen bij de jawel Zaterdag bazar.
Noffen dat het Zaterdag is joh nou nou lekker markten op Zaterdag. Morgen is er de speciale Zondag markt maar das heeeeeel anders

Nou tegek hoor. Vooral dat her s avonds afkoeld dus maar een truitje gekocht want ik loop nog in mn t shirt.
Hierna lekker eten hoi hoi hoi. Bij de klokkentoren die prachtig met muziek en al op het hele uur van kleur veranderd. Een toeristenatractie.

Nou en nu wisten we de weg zeker wel terug hoor.
Nou bijna dan. Dus na wederom een fijne kuier zitten we nu uitgeput op het balkonnetje en gaat er zo een bussie bier open.

Kortom heerlijk om weer op reis te zijn en zeker ook weer in Thailand, ik heb het allemaal gemist hoor.
Maar goed voor nu over en sluiten en proost.

• 18 Januari 2014 - 15:55

A&G:

Hoi lieverds, heerlijk! geniet van jullie reis, nieuwe mensen en avonturen maar dat kun je aan jullie wel overlaten. Dikke kus uit Hout Bay A&G

• 18 Januari 2014 - 15:55

Piet En Agnes:

Hallo Marian en Martijn,
    Gelukkig via omzwervingen toch in Thailand aangekomen, en gelijk lekker eten. Zo kennen we jullie weer!!!!!!
    Toch wel een geruststelling dat de tassen er stonden. Nu maar alles ontdekken wat op jullie lijstje staat.
    Hier alles goed, zojuist terug van de wandeling ik heb mijn verloofde wel gemist en Piet Marian (ik ook hoor), de wandeling was mooi een beetje rotsachtig maar schitterde vergezichten en je kon tot vlak langs de afgrond naar de zee lopen, je moet geen hoogtevrees hebben. Een klein buitje tussendoor , was wel leuk zag je al die waanzinnigen met die idiote poncho.s staan onder een afdakje van een schuilhut met die Hollandse Zeeman kleuren.!!!!!! Na afloop koffie de ober zoals gewoonlijk weer op tilt met het stelletje ongeregeld 30 man en één koffieapparaat. Sponsjes gehaald bij Supercontent en nu in het zonnetje uitrusten op ons balkon. Genieten jullie maar lekker , we horen graag van jullie . Liefs en een dikke kus van ons

• 18 Januari 2014 - 16:10

Bert En Jantien:

Marjan en Tijn

Wij vinden het geweldig wat jullie aan het doen zijn, voorbeeld doet volgen.
    Wij zien elkaar waarschijnlijk begin Mei maar komen dan niet verder dan Mallorca.

Geniet ervan groeten

Bert en Jantien.

• 18 Januari 2014 - 16:38

Jan En Trudy:

Hoi tijno en marianne
    fijn dat jullie er zijn en de benenwagen doet het nog goed?? Ook die van moeders??
    Heerlijk genieten weer en wij zijn nu in dubai we hebben net ook heerlijk filipijns gegeten
    we gaan ook vroeg slapen want van reizen raak je oververmoeid.
    morgen weer een dag en dan zijn we ook weer fris en fruitig.
    Voorzichtig saampies en tot horens van jullie weer .
    liefs jan & trudy

• 18 Januari 2014 - 16:42

Christine En Herman:

Hola M&M,
    De reisblijheid straalt van deze e-verhaaltjes af!!! Superdesuper voor jullie! Toch wel meegenomen dat jullie bagage er ook al was!! Haha...jullie konden anders altijd nog in rietenrokjes de straat op!! Wist niet dat jullie allebei zulke loopeendjes waren....zo zie je tenminste nog wat!
    Geniet maar lekker!!! En prooooost!
    Liefs, Christine en Herman

• 18 Januari 2014 - 19:39

Rinus:

Het is maar goed dat het veel lopen is geblazen want met al die maaltijden moeten de calorieën toch verbrand worden en dan is lopen een probaat middel temeer daar je al lopende ook nog heel veel ziet.
    Mooi ook dat jullie weer verenigd zijn met de bagage zodat niets meer een succesvolle tocht in de weg staat dus voor nu lekker slapen en morgen gezond weer op om een volgend pittoresk marktje te bezoeken
    Geniet met volle teugen !! Groeten : Rinus.

• 19 Januari 2014 - 10:14

Jacqueline:

Hallo lieve buurtjes
    Geweldig dat jullie er eindelijk zijn! Ik heb de hele tijd aan jullie gedacht. Nu kunnen jullie eindelijk echt vakantie gaan vieren. Ik had deze reislogger nog niet ontdekt, daarom nu pas een reactie van mij. Hier alles ok, niet zo'n best weer helaas, maar dat komt ook wel weer in orde. Ik wacht vol spanning jullie volgende verslag af!
    Heel veel plezier samen
    Liefs Bert en Jack xxx

• 19 Januari 2014 - 11:28

Joke En Frans:

Hola Marianne en Martijn,

Fijn dat jullie heelhuids op de bestemming aangekomen zijn.
    We begrijpen dat het allemaal niet gladjes gegaan is maar goed jullie zijn er en het genieten kan beginnen.
    Doe voorzichtig en pas op elkaar!
    Wij zullen wel zwoegen met de spaanse lessen want het is pittig hoor!

Lieve groeten en dikke kus xxxxx

Frans en joke

• 20 Januari 2014 - 10:07

Joke:

Veel plezier alle 2. Maak er wat moois van. Dikke kus van mij en Samy xx

• 21 Januari 2014 - 14:22

Cees:

Hola Marianne en Tijn,
    Geweldig dat jullie aan de reis zijn begonnen. En Tijn je weet ik ga met je verslagen aan de slag.
    Wens jullie veel plezier en een geweldige vakantie.

groetjes
    Cees

• 22 Januari 2014 - 20:09

Evert:

Joepie,jullie hebben mij nu ook gevonden!heb net alles gelezen en het begint lekker avontuurlijk,ik blijf jullie met plezier volgen .gr evert