Thaton - Reisverslag uit L'Albir, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Thaton - Reisverslag uit L'Albir, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Thaton

Door: ikzelf

24 Januari 2014 | Spanje, L'Albir

Zo een goedenmorgen vanaf hier( tis 8.00 uur hier).
Vanuit een nieuw dorpje weer.
Gister hebben we Chiang Rai achter ons gelaten.
Na een rit vanzo n twee uur aangekomen in jawel : Thaton! Wie kent het niet he.

We hebben een tegek guesthouse aan de rivier. Prachtig gewoon.
Na even alles op ons hebben laten inwerken en de tas wat uitgepakt te hebben, en dus gelijk weer een puinhoop in de kamer hahaha wat op onderzoek uit.

Wel het dorp is zo ongeveer een straat met wat zij straten. Dus verdwslen is moeilijk maaaaaaar zal ons toch wel lukken hoor. Want je neemt een straatje en zwerft zo over / tussen de rijstvelden.
Wel erg leuk.
Na dus een klein wandelingetje van zo n 1,5 uur op voor een happie.
Lekker wat springrolletjes en een pikante kippesoep.
Hahaha dat was voor Mar iets te heet. Geen punt ruilen we hem toch om joh.
Doen ze niet moeilijk over hoor.
Na een momentje te hebben gewacht tadaaaa daar was dan weer een nieuwe kom.
Lekker nu is hij alleen ZUUR!!!!! Hahaha.

Na deze smulpartij weer wat ronddwalen en genieten.
De temperatuur loopt op en we hebben een veranda dus s middags lekker op een zonnebed liggen lezen.
Zo komen de e readers ook nog eens aan het werk.

Tsja en zo vliegt zo n dag in het dorp voorbij he.
S avonds nog heeeeeeeeerlijk kip met babycorn en allerlij groentjes en chillies gegeten.

Kortom de eerste indruk van Thaton is prima.
Morgen op naar nieuwe avonturen.

Ik ga me eens douchen en kijken wat voor ontbijt er is. Toast met jam en ik geloof fruit uit eigen tuin nou daar kom ik mn bedje wel voor uit.
Zal ook nog wat foto s doen, weet niet of die te zien zijn maar goed.

Groetjes en een dikke kus of zo he hoi hoi

• 24 Januari 2014 - 07:30

Evert:

Ziet er geweldig uit,daar zou ik het wel ff kunnen uithouden,hengeltje uit biertje erbij,is trouwens warm of wat beter uittehouden als of dan in Bangkok?iIk ga nu pakken voor m'n eigen feessie,veel plezier daar

• 24 Januari 2014 - 09:15

Piet En Agnes:

Bij jullie uitgebreide maaltijd steekt ons Chineesje uit Albir er maar povertjes bij af. maar ja jullie behoren nu ook een paar maanden tot de bevoorrechte personen, ik wil niet zeggen VIPS maar wel BOFFERDS , nou het is van harte gegund geniet maar lekker hoor. dikke kus voor jullie xxxxxxx

• 24 Januari 2014 - 09:18

Piet En Agnes:

mooie foto.s , het was ook goed mijn verloofde nog even te zien. xxxx

• 24 Januari 2014 - 15:13

Christine En Herman:

Hallo rijststappers, zo te zien kan ook de 24e januari niet meer stuk! Mooi die kijkjes in jullie huidige wereld! Uh de thermometer in de soep staat wel errug hoog he?! Is de zon ook zo heethoofdig?
    Veel FUN!!!!

• 25 Januari 2014 - 18:19

Jeanne:

Heb van Jack jullie reisverslag doorgekregen, erg leuk, en het is pas een paar weken, veel plezier nog en een goede reis verder, groetjes jeanne

• 26 Januari 2014 - 15:44

Rinus:

Het Sappaya guesthouse is prachtig gelegen en daar is het vast goed rusten na een verkwikkende wandeling door de rijstvelden. Je hebt 4 soorten spyci 1 gewoon spicy, 2 heel spicy, 3 extra spicy, 4 extreem spicy.

Groeten Rinus.