Madrid/Bangkok/Hua Hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu Madrid/Bangkok/Hua Hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu

Madrid/Bangkok/Hua Hin

Door: Tijno

05 December 2014 | Thailand, Bangkok

Jaaaaa het heeft even geduurd maar eindelijk is het dan weer zover. We zijn weer eens lekker op weg. Was weer een heeeeeele onderneming hoor nou nou. Maandag 1 December stond Jaquelien op ons te wachten om ons naar het busstation in Benidorm te brengen (de schat). En hup daar begon het nieuwe avontuur. Lekker met de bus naar Madrid. We hadden een lekker plekkie en in een mum van tijd (6uur) waren we in Madrid.
Nu een taxi scoren naar het hotel. Prima hokkie voor de nacht. Lekker een wijntje op een terras (overdekt en met verwarming hoor maar toch).

s Avonds ons nog lekker tegoed fedaan aan wat tappas en wat wijntjessssss hmmmm dat gaan we missen hoor.

Om 8 uur ging de pendelbus naar het vliegtuig en konden we gaan inchecken. Ging allemaal prima.
Nu maar wachten.
We hadden de achterste stoelen (2naast elkaar dus verder geen buren ofzo).

Het blijft een roteind vliegen maaaaaaar de tijd vloog voorbij en om 05.20uur waren we lekker weer in Bangkok.
Waar we vorig jaar nog een bekkie vertraging hadden ging het nu supersnel en stonden we dus om 06.00uur al weer "buiten".

Wat nu want de bus gaat pas om 9.30uur!
Nou omwisselen van de ticket was geen optie dus dan maar wat rond wandelen en een heeeeeerlijke bak pleur scoren.

We hebben een prima bus. Alleen worden af en toe de ogen wat zwaar maar die laten we dan maar gewoon even zakken he.

En dan zijn we eindelijk in het hotel in Hua hin. Het is nu 14.00 3 December. Best een aardige rit. Prima hokkie ook weer hier.
Nu eerst een beetje slapen en dan maar zien.

s Middags nog maar wat rond gedoold. Heelaas is het weer niet echt top.
Regen enzo. Maar goed dat wist ik dus geen verassing.
Toch vermaken wij ons prima zo hoor. Beetje lopen door het dorp en over het strand. Sappie drinken en een lekker happie doen. Kortom best fijn allemaal.

Nou het eerste verslag is een fijt. Dat er nog maar heel veel mogen komen hahahaha.
Fijne dag allemaal en een dikke kus.

• 05 December 2014 - 09:28

Jacqueline:

Hallo lieve vrienden, gelukkig zijn jullie weer veilig aangekomen, fijn dat het allemaal zo soepeltjes verlopen is!
    Heel veel plezier, tot horens,
    Liefs Jack

• 05 December 2014 - 09:44

Cees:

Hallo lieve mensen,
    Vanmorgen jullie 1e verslag gelezen en er zullen er vast nog veel volgen.
    Jullie weten ik verzamel ze weer en probeer er ook dit keer weer een aardig
    boekje van te maken. Dus voor mij werk aan de winkel.
    Een fijne en gezellige reis en tot lezens.
    Liefs van Cees

• 05 December 2014 - 09:47

Anita & Gerrie:

Lieverd, have fun maar dat gaat vast en zeker helemaal goed komen!
    liefs en x

• 05 December 2014 - 10:37

Annemie:

Hallo Marianne en Martijn

Fijn dat de reis goed gegaan is is toch altijd weer spannend.
    Nu kan het echt beginnen .
    Ik verheug me weer op al je verslagen Martijn.

Heel veel groeten

• 05 December 2014 - 12:38

Boaz:

Heeeel veel plezier

• 05 December 2014 - 13:04

Piet En Agnes :

Goed om van jullie te horen. En aan het begin van de reis zonder sores . nu gaat het grote genieten beginnen. Hier alles goed. Maandag izw met Bas besloten niet te gaan boulen. Begrip maar ook onbegrip!!!!
    Dinsdag visite van Eveline en Wim in het zonnetje gezellig . Woensdag middag boulen 3 baantjes 2x4 en 1x6 maar gezellig. Donderdagmorgen regen. na de middag was het droog en zonnig wij naar Opera voor een versierd broodje. Begint het te regenen en het werd niet droog . Dus met de taxi naar huis.Vandaag zeer zonnig en 5 banen om te jeuen. Vamiddag klein wandelingetje en naar de slager zo komen wij de dagen door .

• 05 December 2014 - 16:46

Herman En Christine:

He lieverds, fijn dat al die wielen en vleugels jullie veilig op de bestemmingsplek hebben gebracht! Geniet er maar weer met volle teugen van! Veeeel pret!(dat gaat jullie geheid lukken!) *****

• 06 December 2014 - 10:34

Jan & Trudy:

Hola Tijn & Marianne,

OOh wat heerlijk dat jullie weer veilig aangekomen zijn. En nu maar weer genieten van jullie reis met heerlijk eten,drinken,gezelligheid, en onder de mensen met een heel ander cultuur geweldig.
    Hoop dat het weer daar nu niet te slecht is, en een beetje zon zou al een hoop schelen zeker met de fiets maar ook om te lopen.

Alvast een fijne kerstdagen toegewenst en alvast een goed uiteinde met veel plezier samen xxx

h 7

• 07 December 2014 - 09:08

Linda Roos:

He Martijn & Marianne,
    Heerlijk: weer aan een reis begonnen!
    Geniet ervan !, en ik kijk al uit naar de verhalen en foto's !!

• 07 December 2014 - 18:31

Els En Boudewijn:

Lieve mensen,
    Ja,ja, reizen is afzien,maar jullie zijn op plaats van bestemming.Zeker een beetje het gevoel van thuiskomen.Ga er lekker van genieten en wij genieten van jullie reisverslagen.
    Els en Boudewijn