Jawel daar zijn we weer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu Jawel daar zijn we weer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu

Jawel daar zijn we weer

Door: tijno

28 November 2017 | Thailand, Bangkok

Jawel mensen daar zijn we weer. Het heeft even geduurd maar het gaat weer gebeuren hoor.
Wat een poos geleden he, en wat is er weer een boel gebeurd. Maaaaar daar gaan we het lekker niet over hebben.

Na een kleine pauze gaan we dan toch maar weer eens op reis.
Waarheen, nou lekker naar Thailand en een beetje Laos.
Natuurlijk zijn de nodige voorberijdingen al getroffen maaaaaar daar gaat ik lekker nix over zeggen.

De reis zal van start gaan op 6 december, zo net lekker na het avondje van de goedheilig man. Die vertrekt dan weer richting Spanje en dan vindt ik het tijd om weer te vertrekken hahahahahahaha. Jullie zien het duurt nog even maar het komt er weer aan hoor de vakantie praat.

Eerst nog een paar daagjes in het pitoreske Albir vertoeven waar natuurlijk de nodige restaurantjes zullen moetten worden bezocht.
Verder hopenlijk nog een rondje spa met........ jawel hij zij weet met wie hahahahhahaa.

Nou mensen dit was dan weer even snel een krabbel en voor een aantal mensen een nieuw iets.
Een fijne dag en tot snel hoi hoi

• 28 November 2017 - 16:57

Herman En Christine:

Hallo Martijn en Marianne,

Wat een heerlijk vooruitzicht, lekker samen weg in het groene en warme Thailand. Dat is wel even anders dan het bomvolle toeristeneiland Mallorca.
    Wij wensen jullie een fijne reis.

Herman en Christine

• 28 November 2017 - 18:33

WWV Afdeling Maastricht.:

Wij kijken ook vrrrrrrreselijk uit naar die onzinpraat. Waar hebben we het aan verdient ?

• 28 November 2017 - 21:44

Jeanne:

Ik had al iets gehoord, top dat jullie weer gaan. Ook ik kijk uit naar wat jullie mee gaan maken en wordt al vrolijk van dit begin van jullie reis.
    Goede reis Marian en Martijn!!!!

• 29 November 2017 - 09:35

Cees:

Hallo Marianne en Tijn,
    Dus als ik het goed begrijp kan ik straks weer aan het werk. Geen probleem en ik zal kijken of ik er weer een mooi reisverslag van kan maken.
    Wens jullie een hele prettige reis en hopelijk verloopt alle prima.
    Groetjes van Cees (Kees met een C) ha ha

• 29 November 2017 - 09:57

Rob En Renate:

Hoi Marianne en Martijn,

Wij wisten natuurlijk al dat jullie (voor de laatste keer??) samen weer zo'n mooie maar ook spannende (zie voorgaande reizen en belevenissen) reis gaan maken. Wij wensen jullie een heel goede reis en mooie ervaringen. Wij lezen graag jullie avonturen!

Groetjes,
    Rob en Renate

• 29 November 2017 - 17:39

WWV Afdeling Zwolle:

Yessssss......we zijn er klaar voor......!!!!!