Omweg - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu Omweg - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu

Omweg

Door: Tijno

Blijf op de hoogte en volg

18 December 2017 | Thailand, Bangkok

Een goedendag allemaal. Zoals jullie allemaal wel merken gaat er ergens wat fout met de laatste Tijno. Als je dit leest, zie je links een kolom waar wij prijken met alweer een oude foto. Kijk even wat lager en je ziet reisverslagen staan. Klik die aan en open het verslag van Khong Kean. Ik hoop dat het ongemak verholpen is en de volgende vakantie praat gewoon normaal gelezen kan worden.
We zijn ondertussen weer verder aan het gaan met leuke dingen, maar daar later uiteraard meer over.
Hoi hou

  • 18 December 2017 - 14:02

    WWV Afdeling Mallorca:

    Begrepen TIJNO!!bedankt voor de info...heb de hele nacht geprobeerd te openen...eindelijk de verlossing.

  • 20 December 2017 - 22:30

    Rinus:

    Dat was een prachtig reisverslag zoals we dat graag zien met veel relevante informatie, vier uur in de bus , verblijf op de 11 etage en dan lekker aan de passievruchten cake en een biertje tegen de dorst. Verrassend dat Khon Kean over zo'n prachtige shopping mall beschikt van het formaat twee maal Zuidplein en dat voor een plaats die zoals ik vermeld vond in het jaar 2000 uit 141034 inwoners bestond waarbij we ons zeker kunnen afvragen of dat nu wel relevante informatie is , maar goed het geeft een indruk. Tot op heden wist ik van het bestaan van cuticle remover niets. Ik begrijp dat het vastzittende nagelriemen los maakt die vervolgens weer soepel en elastisch worden en bij het Kruidvat voor omstreeks 2 euro per 10 ml. in de schappen ligt en dat ik daar dan volkomen onwetend over was en zo is een mens toch nooit te oud om te leren en mocht het probleem zich voordoen dan weet ik nu vast de remedie. Uiteraard naarstig gezocht naar Wat Thungsetti nooit geweten dat er zulke prachtige Jeroen Bosch achtige plaatjes van de Boeddhistische hel bestonden en heel attent dat je bij je verslag een foto meestuurde, daar steekt een mens nog iets van op. Om enigszins beslagen ten ijs te komen heb ik mij ook maar vast verdiept in Udon Thani dat zelfs 225000 inwoners bevat. Voor de speurneuzen onder ons op 17.25 NB en 102.45 OL en ook deze plaats beschikt wederom over een Central Plaza met wel 250 winkels voor als de cuticle remover op zou zijn . Ben overigens wel benieuwd hoe dat in het Thai heet en nog knapper vind ik dat je een winkel gevonden hebt waar ze dat verkopen.. Ook in Udon Thani valt weer van alles te beleven zoals de Wat Da Ban Tat die als impressive te boek staat en de Wat Phothisomphon, maar vooral het Phu Prabhat historical park met de bijzondere rotsformaties is een aanrader en je kan zelfs naar het Bon Chiang museum om oude aardewerk potten te bewonderen maar top of the bill zijn toch wel Udon Saeng Tawa met de rode lotussen. Om de rode lotussen in hun volle glorie te aanschouwen moet je wel 's morgens vroeg zijn , zo tussen 7 en 10 uur en dan is een boottochtje over het Nong Harn meer zeker een aanrader, althans dat is mij verteld en ik hoop dat je dat zult kunnen bevestigen. Tot slot las ik dat Udon Thani een opstapje is naar Laos en ik ben benieuwd of jullie reis ook die kant op voert, maar hier laten we het erbij want het wordt bedtijd en morgen is het weer vroeg dag want de kerstkaarten moeten hoognodig naar de post . Tot de volgende Tijno. Groetjes aan Marjanne; ook van Ineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand- Laos

Weer een nieuw avontuur.

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2018

Bangkok/ Albir/ Mallorca

28 Januari 2018

Koh Lanta/ Bangkok

25 Januari 2018

Koh Lanta 3

18 Januari 2018

Koh Lanta 2

16 Januari 2018

Koh Lanta

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 38186

Voorgaande reizen:

24 Januari 2024 - 24 Februari 2024

Filipijnen 2024

13 Januari 2020 - 16 Maart 2020

Filipijnen

21 Januari 2019 - 21 Januari 2019

Milaan

06 December 2017 - 30 Januari 2018

Thailand- Laos

14 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Thailand 2014

02 December 2014 - 10 Februari 2014

Thailand/ cambodja

30 November -0001 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: