Ao Nang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu Ao Nang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu

Ao Nang

Door: ik

02 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

En jaaaaaa hoor het is weer Zondag en dus tijd voor vakantiepraat.
Ik denk kom laat ik de mensen eens niet zo heeeeeeel lang wachten want anders komt er stress en dat kunnen we niet gebruiken he.

Na het vakantie oord Khao Lak dus lekker met de mini van richting Krabi.
De rit duurde niet zo heel lang en dus waren we lekker bijtijds in Ao Nang.
Nou had ik al gedacht en gelezen dat het hier wel iets verandersd zou zijn tenopzichte van 2006 .
Nou klopt het is lekker druk geworden maar wel gezellig ziet het er uit.
Het hotel is nog steeds top en er was zelfs herkening.

Wel de kamer was nog niet klaar maar das geen probleem, want gewoon naar het dorp lopen en wat eten enzo is ook geen straf.
Toen de kamer klaar was konden we lekker uitpakken en boodschapen gaan doen.
Verder eigenlijk niet zo heel veel spannends gedaan dan buiten lekker bij een Volendamse Thai wat gedronken en geouwehoerd.

De volgende dag gingen we wel lekker een beetje pp pad.
Lekker aan de wandel en naar het strand. Ja je moet war he.
Eerst lekker een stuk langs de zee gelopen met prachtige uitzichten. Voor de kust liggen allemaal zandsreen eilandjes/rotsen wat een mooi gezicht is.
Hoe kan je dat beter bekijken dan met jawel koffie dan maar he.
Lekker in de schaduw een bakkie pleur. Vervolgens nog een stukkie verder tippelen en dan lekker op de gekochte zwemband op het strand liggen, en natuurlijk in de zee plonzennnnn.
Ach ach ach war is het toch weer een mooie dag. Oke niet te veel luieren dus nog lekker een stuk verder over het strand gelopen.
Doordat het eb word(laag water dus) kan je naar verschillende eilandjes lopen. Net wad lopen maar dan anders.
Ook hier weer mooie uitzichten.
Nu vervolgens lekker tussen de miljoenen kleine krabbetjes teruglopen naar de koffietent.
Alleen een kleine verandering. Same place but different drink.
Hahahaha we gaan aan de pils waarom niet he.
Tsja maar dan met de pils in de benen is het nog een aardig end terug klunnen dus tuk tuk? Neeeeeeeeeeee lekker lopen maar dan wel nog een insie eten hmmmmmmm.

Tsja en dan gaat de vakantie maar door he. Volgende dag naar Raylie beach waar je met een bootje naartoe moet. Ach wat mooi oom weer.
Lekker een uurtje kanoeen. Ja tis niet echt vervelend hoor zo in de hitte.

Vandasg Zondag dus lekker op excursie. Met de longtail boot naar Hong island.
Een mooie trip waar ook nog snorkelmomenten in zitten.
Wel om.eerlijk te zijn het snorkkelen was gewoon bagger hahahaha.
Het is onwijs druk dus weinig vis te zien. Ook het koraal is oa door de tsunami in 2004 nou niet echt jofel.
Maar de tocht het varen was wel.tegek.Prachtige strandjes die dan weer vol met mensen liggen, nog meer als in Arenal in de zomer.
Maargoed met je ogen dicht zie je ze niet hahaha. Nee echt het was top.
Top.en gezellig.dus.wt wil.een mens nou nog meer.

Nou mensen dat was me weer een verslag he. Ikzou zeggen nog een fijne Zondagmiddag en tot laterrrrrrrrrrrr hoi hoi dikke kus.

• 02 Maart 2014 - 13:56

Christine En Herman:

He genieters, wat een mooie foto's! Prachtige rotsen, bootjes en baard!!!!! Jullie worden wel heel errug verwend!! Wij gaan ons strakjes ook maar eens verwennen met een edele versnapering uit de fles! Alleen die lekkere warmte moeten we er maar bij verzinnen....alhoewel....'t zuinige zonnetje schijnt en het is helemaal 14 graadjes boven het nulpunt! Lieverds, geniet nog maar zeer ruim van al dat lekkers en moois daarzo!!!
    Liefs, Herman&Christine

• 02 Maart 2014 - 14:23

Rob:

Hoi Marianne en Martijn,

T is toch grappig om jullie zo te kunnen volgen en dan de reactie van je broer te lezen. Maar "wat waar is is waar" (zou (o) ma zeggen) het is een geweldige reis. Mooie foto's, wandelingen, heerlijk weer (en dat hebben we dus niet in de Eifel) biertjes en vooral lekker eten. Of ik een beetje jaloers ben? Ja een beetje wel, maar ik zit hier lekker te genezen en dat gaat elke dag een stapje vooruit en dat is ook een fijne ervaring. Ik zou zeggen; lekker blijven genieten en geen ongelukken maken.
    Groetjes,
    Rob

• 03 Maart 2014 - 21:11

Rinus:

Dat zijn mooie wandelingen en gezien de foto's ook mooie uitzichten maar als het meezit komt er bij Bergen (NH) in de zee een windmolenpark en dan hebben wij ook een uitzicht.
    Ook wij hebben gewandeld naar de kinderboerderij en daar was net een kalfje geboren en dat deed mij deugd, want dan heb ik ook wat te melden; bovendien is Boaz weer in Europa, maar ik vermoed dat dat wel oud nieuws zal zijn, want met wattsapp en facebook is iedereen ( ach bijna iedereen) binnen de kortste tijd op de hoogte, maar dat moet gezegd, jij houdt ons uitstekend op de hoogte en we vernemen wel wat er verder nog op het programma staat voordat jullie weer veilig in Albir zijn aangeland.
    Groeten: Rinus.