Na regen komt????? - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Na regen komt????? - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Na regen komt?????

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 December 2008 | Spanje, Palma de Mallorca

En dan zijn de kerstdagen van 2008 alweer een gepaseerd station en dus op naar het nieuwe jaar.

We zijn ondertussen in Hue, en de oplettende lezer weet, dat dat de oude keizerlijke stad is.

Heelaas door de Vietnam\Amerika oorlog, is daar niet heel veel meer van over.
Maar gelukig gaat men de oude keizerlijke stad weer helemaal restauren, maar dat zal nog wel de nodige jaartjes duren denk ik.

Maar ik moet zeggen dat Hue een interesante stad is, allen jammer dat we er nu zijn, want ja we zitten lekker in het regenseizoen.
Van de 5 dagen dat we er zijn regent het al 3 en halve dag aan een stuk.

Jammer hoor. Gelukig wel de oude stad bezocht (op een droog momentje tussendoor) dus we zijn er niet helemaal voor de kat zn.......

Ook hebben we vandaag een fiet gehuurd en door de regen opzoek gegaan naar de keizerlijke graven.
Opzich een leuke fietstocht, maar ja dat ... weer he.
In het begin (de eerste 4 minuten) was het nog droog, maar ja helaas daarna was het tijd om de ponchos aan te trekken want de regen kwam weer.
Ja mooie dingen duren niet lang.
We hebben ze niet allemaal kuunen vinden want door de regen werden de ogen lekker dicht gespoeld.

Kortom tijd om te verkassen dus. Nou dat doen we dan morgen vroeg en dan wel naar Hoian.
Das dan weer zo n slordige 350 km zuidelijker, maar ook daar nog regentijd dus ik hou me hart vast.

Maar ik zal je niet langer vervelen met dit oeverloze gezwam, ik hoop dat de kerst goed is verlopen en ik meld me weer over een paar dagen met vast weer meer nieuws.
Voor nu de groetjes en een dikke kus
Doei

  • 26 December 2008 - 15:26

    Boaz:

    het is hopelijk wel een suk warmer daar,succes en alvast happy 2009

  • 26 December 2008 - 17:43

    Marcel:

    hoi , Hoi nou liefies hier bij ons op Mallorca is het regenseissoen, zoals je gemerkt heb voor dat jullie warmere oorden gingen bezoeken, al begonnen in oktober, en zoals het er naar uit ziet gaat het nog wel ff duren, voor dat het weer echt Mallorca hot wordt.
    nou ja in Holland kunnen ze over twee dagen schaatsen daar is het gisteren , 1st kerstdag gaan vriezen, en houd aan tot nieuwjaar, de ijskoorts is al weer in volle gang, wel gezellie!
    ok, schatten goede reis naar jullie volgende besteming en een fantasties begin van 2009, wij nemen een glas champie op jullie om 12 uur en proppen een zak druiven in ons strot, niet echt !
    dikke knuffels mis jullie

    Mars xxxjes

  • 28 December 2008 - 09:54

    Annemie:

    Martijn en Marianne
    ik wens jullie een heel
    goede en bijzondere jaarwisseling toe.
    Veel liefs xxxx
    Annemie

  • 29 December 2008 - 18:44

    Tina:

    Hey vakantiegangers, Mag ik jullie ook alvast een fantastische jaarwisseling wensen en alle gezondheid, geluk en liefde voor 2009!!! Ik het ga het nieuwe jaar inluiden in Zwijndrecht wie weet brengt het geluk ha,ha. Staatslot ligt in ieder geval klaar.
    Love Tina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

laatste

14 Februari 2009

ja waar waren we

02 Februari 2009

waar waren we ook alweer

20 Januari 2009

Saigon

09 Januari 2009

en dan is er...........

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 38237

Voorgaande reizen:

24 Januari 2024 - 24 Februari 2024

Filipijnen 2024

13 Januari 2020 - 16 Maart 2020

Filipijnen

21 Januari 2019 - 21 Januari 2019

Milaan

06 December 2017 - 30 Januari 2018

Thailand- Laos

14 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Thailand 2014

02 December 2014 - 10 Februari 2014

Thailand/ cambodja

30 November -0001 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: