laatste - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu laatste - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

laatste

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Hallo beste kijkbuis kinderen, daar zijn we dan nog een keer.
We zitten ondertussen alweer 2 dagen in Saigon, waar het gister lekker warm was en wel 39 graden.
Ik denk dat het vandaag in ieder geval het zelfde was als het niet ee4n paar graden warmer was.

Kolere wat warm. Ik zweet me eigen het ongans mag ik zeggen.
Douchen heeft eigenlijk geen zin hoor, want eer je klaar bent kan je wel weer op nieuw beginnen.

Maargoed Saigon dus, dat betekend het eindpunt van een lange trip.
Vandaag nog lekker op pad geweesd in de hitte.
Ja hoor gewoon lekker door de stad banjeren, en wat shoppen enzo.

Ook een bezoek gebrachd aan de dierentuin.
Ik mag zeggen dat deze er naar Vietnamese begrippen goed uitziet hoor.
Er was zoals het in een goede dierentuin behoord een hoop beesies te zien.

Ja zo n laatste bericht moet je op de een of andere manier toch vol zien te krijgen he.

Morgen om 16.40 uur locale tijd zullen we weer naar Kuala Lumpur vliegen.
Daar zullen we dan een uur of 4 moetten wachten om dan om 23.40 uur te vertrekken naar Amsterdam.
De vlucht zal zo n 13 uur duren dus we hebben weer een lekker trippie voor de boeg.
Als alles goed gaat zullen we dan Zaterdag morgen om 06.00 uur Hollandse tijd landen.
Zijn we lekker op tijd toch.

Nou ik ga nu nog maar een biertje drinken want daar is het weer voor.
Ik zeg de groetjes en nog een dikke kus en tot over een paar uur maar weer.
Doeiiiiiiiiiiiii

  • 19 Februari 2009 - 14:45

    Graciella:

    Hee Tijn !

    Ik heb altijd trouw je berichtjes gelezen hoor.. Ik zou zeggen geniet er nog even van, en alvast een hele fijne terugvlucht !!

    Helaas kom ik de zomer niet meer werken op Mallorca, maaaarr uiteraard kom ik wel een bezoekje brengen. Wie weet wel met simone !!

    Groetjes xx

  • 19 Februari 2009 - 15:14

    Puck :

    Wat vliegt de tijd!!!!!!
    En jullie nu ook. Een goede reis voor beiden en ik hoop jullie dit jaar in Mallorca te zien. Ik heb genoten van jullie reisverslag en van de reacties m.n. Rinus en Rick. Helemaal goed.

  • 19 Februari 2009 - 15:18

    Arie :

    tjee ik schiet helemaal vol het is alweer afgelopen, dat betekent dat we weer naar de zomer gaan uchu WERKUH. nou ja kom maar snel heelhuids terug mn telefoon gaat uitzichzelf al tege me lullen tot volgende week

  • 19 Februari 2009 - 17:36

    Boaz:

    fijne terugreis,maar hopelijk hebben jullie weer superdeluxe vliegtuigstoelen gehuurd om comfortabel de beentjes te strekken,13 uur lang..zoniet ook fijne terugreis..tot snel op dit zonovergoten eiland,in de zomer...hoi

  • 19 Februari 2009 - 19:24

    Simoneee De Princess:

    Heeej Tijntje en Mama,

    dat was het dan alweer...wat hebben jullie het heerlijk gehad zeg! Geniet er nog even van en een hele goede reis naar Nederland!! Leuk jullie verhalen gelezen te hebben! Ik kom zeker naar Mallorca deze zomer -met Graciella- dus dan zetten we de boel weer op zn kop.

    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Februari 2009 - 17:37

    Cees:

    Hoi Marian en Tijn,

    Was ontzettend leuk om de reisverslagen te lezen en zelfs op Mallorca heb ik ze gelezen. Nu ik dit gefrutsel maak vliegen jullie ergens boven de wereld. Geniet van de laatste uren en dagen en dan maar weer terug naar Mallorca.
    Vanaf 1 maart ben ik ook weer enige weken op Mallorca.

    groetjes

  • 20 Februari 2009 - 17:40

    Cees:

    Hoi Marian en Tijn,

    Was ontzettend leuk om de reisverslagen te lezen en zelfs op Mallorca heb ik ze gelezen. Nu ik dit gefrutsel maak vliegen jullie ergens boven de wereld. Geniet van de laatste uren en dagen en dan maar weer terug naar Mallorca.
    Vanaf 1 maart ben ik ook weer enige weken op Mallorca.

    groetjes

  • 22 Februari 2009 - 11:11

    Arnout:

    Hey Tijn en Marianne,

    De tijd vliegt weer om en jullie zijn alweer in Nederland aangekomen. Ik ga ervan dat dat weer helemaal veilig is gebeurt.

    Spreek jullie weer snel.

    Groet,
    Arnout

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

laatste

14 Februari 2009

ja waar waren we

02 Februari 2009

waar waren we ook alweer

20 Januari 2009

Saigon

09 Januari 2009

en dan is er...........

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 38248

Voorgaande reizen:

24 Januari 2024 - 24 Februari 2024

Filipijnen 2024

13 Januari 2020 - 16 Maart 2020

Filipijnen

21 Januari 2019 - 21 Januari 2019

Milaan

06 December 2017 - 30 Januari 2018

Thailand- Laos

14 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Thailand 2014

02 December 2014 - 10 Februari 2014

Thailand/ cambodja

30 November -0001 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: