Hua Hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Tijno

07 December 2014 | Thailand, Bangkok

Zooooooooooo lekker hoor een paar daagjes rust. Sinterklaas en zn z*****e pieten hebben het land ondertussen ook weer verlaten. Nu kunnen we ons lekker op gaan maken voor jawel de kerst.

Hier in Hua Hin heb je gewoon geen Sinterklaas. Nou dat weet ik dan ook weer nieteens zo helemaal zeker want er is ook een Hollandse club hier. Vande week was Karin Bloemen er nog.
Maargoed voor ons dus geen Sinterklaas. Prima ook heb je dat gelazer met die knecht er niet bij ook. En er waren voor mij maar twee sinterklazen en dat zijn Bram van der Vlucht (de echte) en Rinus.

Mooi. Hua Hin dus. Nou lekker weer was er helaas niet echt. Althans in het begin dan. Regen en dikke wolken.
Gelukig wel het een en ander nog te doen zoals bus/trein ticket regelen en nog een naggie pitten voor wat later.
sÀvonds word Hua Hin een grote disco/kroeg/bordeel hahahahahaha.
Een ongelofenlijke herrie.
Maar goed we zijn er dus maken we er maar het mooieste van.
Er was zelfs beneden life muziek wat niet eens vals was dus daar waren we dan wel weer benieuwd naar.
Zo dat was weer een verassing bleek de zangeres een zanger te zijn of nee toch een zangeres. Nou ik weet het niet maar er kwam best leuk geluid uit. Zelfs zo leuk dat je je afvraagt zit ik nou naar de playbackshow te kijke?.
Zelfs nog een riedeltje van The Cats gespeeld toen ze hoorden dat we uit Holland kwamen. De Palingsound in het verre oosten hihihi.

Ja en verder moet ik eerlijk bekennen dat we ons toch wel weer lekker hebben vermaakt hiero.
Op de dag lekke reen stukkie op het strand wandelen en een sappie (jus dorange) drinken. s Àvonds een heerlijk vorkje wegprikken in een guitig eettentje. Daarna nog wat dwalen over een van de nachtmarkten zwalken.
Kortom tis hier fantastiesch.

Gelukig gan we vanuit Hua Hin naar bang Krut en daar schijnt er helemaal niks te wezen. Nou das mooi dan.

Nou kan ik eigenlijk al ietsiepietsie kunnen gaan verklappen over Bang Krut want ik zit dit stukkie te typen aldaar maaaaaaaaaaaaar dat doe ik lekker nog niet. Oke de reis zou zo`n 1.30 uur ongeveer duren maar kwam toch op 6 uur te staan!!!!!!!
Benieuwd hoe dat komt ?Jaaaaaaaaa. Nou komt vanzelf wel weer he

Fijne dag allemaal en veel plezier met het boord op schoot.
Hoi

• 07 December 2014 - 16:44

Piet En Agnes:

Hallo Marianne en Martijn.
    Zowat al weer een week om, en wat hebben jullie al weer veel gezien, incl de travestieten show.
    Hier lekker weer, super zonnig wel wat frisjes. Verder alles z.n gangetje. Drinken eten en wandelen, alleen in omgekeerde volgorde. Praatje hier praatje daar met bekende mensen. Zo worden wij oud.
    Jullie doen dat anders maar verschil moet er zijn . Geniet maar lekker en laat ons maar door middel van de verslagjes meegenieten. Liefs Agnes en Piet

• 07 December 2014 - 20:56

Jan & Trudy:

hoi tijn & marianne,

zo je bent wel snel met je verslag waha, gezellig hoor vind het altijd weer leuk om te lezen.
    in holland ook k.u.t.weer met regen en kou maar het is heel lang lekker zacht geweest eigenlijk niks te klagen.
    Genietse samen dan doen wij dat ook.

Liefs van ons twee,

• 08 December 2014 - 19:22

Christine En Herman:

Hoihoi, wat zijn die Taaien toch aardig voor jullie. Geniet maar lekker van elke dag want de tijd zit weer eens in z'n raket.
    Liefs, H&C