Op weg?! - Reisverslag uit L'Albir, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Op weg?! - Reisverslag uit L'Albir, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Op weg?!

14 Januari 2014 | Spanje, L'Albir

Zooo na een paar jaar van stilte gaan we het weer eens proberen.

Het plan is om weer eens lekker naar Thailand te gaan. Plan ja want zoals altijd als we komen is het "bal".
Bangkok ligt op het moment plat. Met als hoogtepunt dat ze Woensdag de lucht verkeerslijding willen plat leggen waardoor er dus niemand in en uit kan!

Maar geen nood voor ieder probleem is er een oplossing dus ook hiervoor. Maaaaaaar dat vertel ik lekker nog niet.
Voor nu gaan we straks lekker op weg naar Madrid en dan morgen naar als alles goed is Bangkok.

Jullie worden later wel weer op de hoogte gehouden.
Vanuit Albir de groetjes

• 14 Januari 2014 - 10:46

Jan En Trudy Terpstra:

oke lieve tijn en marianne hopelijk gaat alles goed en geniet van de reis en elkaar
    wij gaan zaterdag morgen vroeg naar Dubai!
    Fijne reis de reis zal best wel zwaar zijn.

Liefs Jan en Trudy en tot horens weer

Ps: leuk dit hoor tijno!!

• 14 Januari 2014 - 11:00

Annemie:

Hoop dat alles lukt veel succes .
    Leuke manier om jullie te volgen.
    Nogmaals veel plezier!!!
    Annemie

• 14 Januari 2014 - 11:18

Piet En Agnes :

Het gaat een geweldige reis worden, met horten en stoten maar daar houden jullie van. Heel veel liefs van ons!!!!! we reizen gewoon mee in jullie hartjes!!!!!!!! dikke kus van Agnes en Piet

• 14 Januari 2014 - 12:08

Rob En Renate:

Eindelijk, daar gaan ze weer!
    Wij wensen jullie een heel voorspoedige reis, met veel avontuur, maar ook veel rust. Het is een kwestie van genieten, toch Mar?
    We vinden het leuk om jullie te volgen.

Groetjes,
    Rob en Renate

• 14 Januari 2014 - 14:44

Herman En Christine:

Hallo globetrotters,

Vanmorgen hoorde ik in een reportage vanuit Bankok een scandinaviër vertellen dat het een feestelijke bedoening is op straat, met eettentjes en muziek.
    Dat is pas een mooi welkom!

Goede reis samen!
    Heman en Christine

• 14 Januari 2014 - 17:32

Christine En Herman:

Lieve Marianne en Tijno!

Wat heerlijk voor jullie weer de koffers op te zadelen! We duimen dat alles voorspoedig zal verlopen. Geniet er maar lekker van (wij vangen hier wel de regen op ;-))). Misschien stuur ik jullie nog het reisprogramma van Pascalle (dochter) op die volgende maand naat Thaithay gaat. Maar niks moet hoor!

Enjoy!!!
    Herman en Christine

• 14 Januari 2014 - 19:24

Linda Roos:

He Tijn en Marianne,
    Komt vast allemaal goed, maar inderdaad jullie weten het wel altijd leuk te plannen ha ha
    Hele fijne reis !
    Liefs Lin

• 14 Januari 2014 - 20:12

Mooster:

veel plezier ouwe !!!! dikke kus voor je mams…enne kijk ff uit voor de tsunamis deze reis….anders zit ik weer met arie in actie…,paspoortnummers zoeken, rode kruis contacten,buitenlandse zaken informeren,CNN volgen,in de stress zitten etc…. hoop dat jullie je gegevens bij iemand hebben achtergelaten???
    veeel foto´s en video´s !!!!
    en genieten !!!! ben jaloers ….
    ga jullie volgen !!!!!
    besosssssssssss mo xxx

• 15 Januari 2014 - 16:45

Rick:

Jaaaa, lekker op stap (:

• 15 Januari 2014 - 18:15

Rinus:

Iedere reis begint met een eerste stap en dat is nu dus Madrid en vandaar ligt de wereld aan je voeten zeker als je voldoende tijd hebt Waar ben je nu is nieuw voor mij maar we gaan ons best doen dus goede reis waar die ook heen gaat