Ps - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu Ps - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu

Ps

Door: ikke

15 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Ja en dan vergeet ik gewoon helemaal te vertellen dat we gister in Sukhothai werden getrakteerd op een deel van het Chineese nieuwjaar.

Er zou een optocht komen om ja 16of 17 of 18 uur. Maar hij zou komen. Nou wij waren er ook dus kom maar op he.
Het werdt zo ongeveer 18.15 uur maar toen ging het ook los hahahaha. Met praalwagens en draken en vuurwerk. Was wel weer een te gekke belevenis. Vooral omdat het Chineese nieuwjaar rond 30 Januari was!!!!
Maar nieuwschierig als ik ben maar even navraag gedaan. Nou dat valt niet mee want het Engels is povertjes om het zo maar te noemen maar het is dus om de bozen geesten te verjagen.
Helemaal mooi was dat wij het offerzoet van het altasr kregen hahahaha roze stijfsel ballen in een mierzoete meuke sap hahahaha.

• 15 Februari 2014 - 18:45

Piet En Agnes:

KRIJGEN WAT JE VERDIENT ZO IS HET TOCH!!!!!!!!! XXXXXX EN NU DE BOZE GEESTEN WEG , WAT EEN SUPERVERLOOFDE , MAAR IK WIL GEEN ROSE AFGIETSEL HOOR DAN HOU IK PIET!!!!!! XXXXX

• 15 Februari 2014 - 21:09

Rinus:

Gelukkig Nieuwjaar!!! het jaar van de hond, maar de foto van het draakje was heel vertederend en zo vielen jullie weer eens met je neus in de boter, dat speciaal voor jullie aanwezigheid de optocht nog eens werd overgedaan om de resterende boze geesten te verdrijven, een beter begin is nauwelijks mogelijk dus wederom veel kijkgenot en lardeer het verslag met mooie foto's van de grootste, de dikste en de vriendelijkste Boeddha en nu fluks aan de slag.
    Groetjes: Rinus.