Khao lak - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu Khao lak - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu

Khao lak

Door: ik

28 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Tadadadadataaaa. Jawel mensen daar ben ik dan weer hoor. Geen paniek nee nee. Het is alweer een poosje geleden,masr ik vergeet de achterban heusssss niet hoor.
En nee er zijn ook geen rampen aan de gang (althans dat denk im).
Gewoon het is vakantie, en jullie moeten zo langzamerhand ook afkicken he.
De reis loopt.zo op.zn einde en dan is het altijd fijn om ook nog even eeb soort van vakantie te doen he.
Nou dat hebben we gedaan en eigenlijk nog steeds hihihihi.

Na de jungle was het weer eens tijd om na zo n anderhalve maand de zee weer eens op te zoeken.
Ons oog was gevalen op Khao Lak. Dat ligt even boven Pukhet. Vanaf Khao Sok slechts 2 uur met de bus. Lekker vooral als je twee uur moet wachten op de bus!! Maar goed wat geeft het joh als je maar lol hebt. En dat hebben we hahaha.
We hebben een heeeeele luxe vila gehuurd op een klein complex. Lekker rustig en toch centraal wat wil je nou nog meer??

Na de tas uitgepakt te hebben eerst boodschappen doen want er moet wel iets in de koelkast komen natuurlijk.
Lekker een biertje rummetje joghurt en dat soort zaken.
Daarna op verkenning uit.
Tis hier fantasties zou Eurzel zeggen, maar dat is dan ook echt zo.

Doordat de.tsunami hier in 2004 flink heeft huisgehouden zijn er allemaal splinternieuwe hotels/resoorts.
Was ook hier vast een chaos net als.in Pukhet. Wel een rasr gevoel om dit terug te zien.
Ondanks dat het hoogseizoen is niet echt supwr druk maar wel rete gezellig.
aan het eind van de middag lekker aan het water met een bier en satee holadiee tis vakantieee.

sAvonds is het gezellig.druk in het dorp.zeker als.je het vergelijkt met Khao Sok waar je om 22 uur gewoon lekker ging slapen.
Hier niet hoor lekker met het flessie rum op je teras zitten en geniwten.

sMorgens is er in het complex ontbijt!! En wat voor ontbijt.
Te beginnen met fruit en joghurt. Vervolgens een soort van wentelteefje met banaan en cwsewnoten!!!!!!!
Daarna een lekkere thaise noodlesoep en dan nog brood met eieren elke steil.
Daar sla.zelfs.ik stijl van achterover.
Maar je kan de sag maar goed veginnen.
Tsja en daarna????
Nou uirbuiken op het strand joh.
Lekker op een bedje.met een boek en wat muziek.
sMiddags heerlijk een strandwandeling maken, kortom VAKANTIE.

Gelukig.is.er dan 3 keer in de week een markt dus.hup ook die moet je dan maar bezoeken he. Vlakbij de markt is het tsunami gedenkplaars.
De patroeilleboot van de politie licht zo"n twee km landinwaart alwaar die door de vloedgolf is gebracht. Was de patroeileboot om de prinses en familie te bwschermen die toen daar op vakantie.waren. Is niet helemaal goed gekomen want de kleinzoon van de koning is tijdens de ramp overleden.
Maargoed er is dus een soort van monument.

En dan s avonds he het jawel ETEN.
Man man man wat hebben we dat daar goed gedaan zeg!!!!
Aan het water op een AAA++ lokatie en dan geeneens duur joh en lekkerrrrr.
Tis nog niet eerder voorgekomen maar we hebben elke.dag in hetzelfde restaurant gekaant.

Nou en dit dan zo een dag of 3.
Dus jullie begrijpen ik had gewoon effe geen tijd joh om vakantie praat te doen hahaha.
Nu ondertussen zitten we weer in Ao Nang en das dan in Krabi, maaaaaaaar daarover later weer meer he.
Mensen doe veilig met vuurwerk waar dat nu op slaat????? Geen idee maar t klonk wel leuk.
Dikke kus en tot snel weer he

• 28 Februari 2014 - 18:12

Piet En Agnes:

Hallo lieve M&M,
    Wederom weer leuk om te lezen jullie belevenissen. Nog een goede week schat ik zo!!!!! Het volgende verslag zullen wij wel lezen als we thuis zijn. Raar idee hoor!!!!! Maar toch ben ik er wel aan toe , effe lekker knuffelen met de kleinkinderen. Dikke knuffel voor jullie en nog effe genieten jullie!!!!!!! Liefs van ons

• 28 Februari 2014 - 20:56

Jackie:

Hallo lieve vrienden,
    Wat goed dat jullie even van de luxe genoten hebben en een lekker rustig standvakantietje eraan geplakt hebben, super! Ik zit nog twee dagen in Holanda en dan weer terug naar mijn mannetje en hondje! Geniet nog even van al dat lekkers daar en dan zie ik jullie weer héél gauw! Kus Jack

• 01 Maart 2014 - 13:37

Jan En Trudy Terpstra:

hoi becino"s,

Wat klinkt het allemaal weer heerlijk ! Ik ben heel blij dat jullie ook nog ff vakantie vieren waha!
    en het schiet alweer op voor jullie! Hier in holanda wordt het ook alweer lekker voorjaar ondanks het helemaal niet echt koud is geweest.en de voorjaars schoonmaak gaat goed!
    Genieten jullie nog maar ff en tot gauw horens weer. Ook de groeten uit mexico van jan.

Saludos jan y trudy

• 03 Maart 2014 - 13:31

Linda Roos:

Vakantie bijna op z'n einde, nee die is goed ! ha ha
    Wij zijn sinds vrijdag weer thuis, dus de vakantie alweer bijna vergeten ha ha
    Fijne tijd daar nog ! Geniet van je luxe hotel, is idd ook wel eens lekker ;-)
    Groetjes Linda