Daar ben ik weer eens - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer eens - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer eens

Door: Tijno

21 Januari 2019 | Spanje, Palma de Mallorca

Een hele goedemorgen allemaal. De bloedmaan allemaal gezien vanmorgen vroeg????? Nou ik ook niet hoor.

Jullie zulleb wel denken, wat is dat nu???? Een Tijmo?????
Ja joh ik denk kom op tis Maandag dus hup even een vakantie praatje. Ik heb van verschillende mensen vernomen dat ze het een soort van gemis vinden deze prast dus oke.

Vandaag is er weer eens een reisdag geplaned. Nee helaas niet naar een of ander tropisch oord.
Vandaag gaan we naar DE modestad.
Jawel Milaan. We ja. Ik heb mijn moeder in geruild voor een andere reis partner hahahahaha. Marianne moet het dus nu eens op deze manier gaan meemaken. Mischien vind ze dat niks en kan ik haar nog eens strikken om mee te gaan op een volgende reis.

Maar goed Milaan dus. Voor hoelang???? Geen idee. Mijn nieuwe reisgenoot ,Caterina, heeft daar zo n 23 jaar gewoond dus ik ben in het bezit van een goede reisgids hahahaha.

Nou de komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van het wel en wee. Het wee gedeelte zal de temperatuur zijn. Tis er geloof ik overdag een graad of 4 en s nachts ook zoiets, maar dan onder 0!!!!!!!!!!
Ik als Mediteraan iemand vind dat toch wel temperaturen van of de Noord pool of de Zuid pool .
Masrgoed we gaan het allemaal meemaken, en zoals gezegd ik hou jullie zo af en toe op de hoogte.

Een fijn begin van de week en dikke kus hoi hoi

• 21 Januari 2019 - 06:03

Bep Van Kessel:

Leuk weer wat van he te horen, Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en heel veel plezier.
    Veel liefs van Bep en Willem

• 21 Januari 2019 - 07:06

Hans Vt Veer:

Ik zal het volgen leuk

• 21 Januari 2019 - 08:16

Rob En Renate:

Hoi Martijn,

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie in Milaan. geniet er van met Caterina. We gunnen het je van harte. En Marianne...….die zal ook van jullie geluk genieten.
    Troost je trouwens, bij ons in de Belgische Eifel ligt sneeuw (en dat blijft nog wel even liggen) en is het koud (snachts tot -12-15). Dus altijd weer baas boven baas ;-).

Groetjes,

Rob en Renate

• 21 Januari 2019 - 09:42

Marianne:

Hallo lieve Martijn en Caterina, vreemd om nu zelf eens te mogen reageren, maar ook weer harstikke leuk. Ik wens jullie een hele fijne tijd in Milaan.