Voorpret of zo - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu Voorpret of zo - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van tijno - WaarBenJij.nu

Voorpret of zo

Door: Tijno

01 Januari 2020 | Spanje, Palma de Mallorca

En hoppaaaaaa tis weer nieuwjaarsdag, dusssss ik denk weet je wat ik spring weer eens lekker in de welbekende "pen".
De feestdagen zijn voorbij dus moet ik maar beginnen met de wel bekende beste wensen voor het nieuwe jaar. Zo punt klaar weg er mee.

Tsja en zoals de titel al zegt : voorpret ofzo, komt er dus waarschijnlijk weer een reis aan.
En dat terwijl we net terug waren uit Albir en Madrid.
Madrid was meer noodzaak, want er moest een sticker in hetpaspoort geplakt worden.

Maar goed das dus alweer verleden tijd.
Op het moment zit ik lekker in Milaan alwaar ik de jaarwisseling heb gevierd. Vandaag lekker nieuwjaars brunsch gehad, met de broers en aanhang en kinderen van Caterina.
De nieuwjaarsbrunsh was Budelfight ( ja je schrijft het vast niet zo hoor), wat inhoud dat er verschillende soorten eten op tafel liggen( normaal op bananenbladeren maar hier op alu folie). Alles ligt over de gehele tafel uitgespreid. Er ligt dan natuurlijk rijst, vis vlees gambas, groentes loempias. Dit alles wordt dan lekker met de handen opgepeuzeld. Ik moet zeggen dat het heeeeeeeeeerlijk was. En veel, dus het dieten stellen we maar even uit hahahaha.
Want de komende dagen zullen er nog meer soort van eetfeestjes komen hier. Oa apperetivo wat een typiesch Milanees gebeuren is. Je betaald voor een drankje dan zo ongeveer 10 euro, maaaaaaaaaar is dan onbeperkt eten. Dan zijn er ook nog wat verjaardagen te vieren en dan komt volgende week Donderdag Marianne naar Milaan. Weer feest natuurlijk waarin een spa bezoek in San Pelegrino voor Ondag de 12e geplanned staat.
Jullie zien druk druk druk.
Gelukig vertrekken we Maandag de 13e lekker naar de zon enwel hup op naar de Filipijnen.

Dussssssssss straks over een klein poosje ga ik wel weer verder schrijven. Ga nu heeeeeeeeeerlijk verder me brunsie veeteren.

Mensen nogmaals een heel gezond en fijn 2020 en tot snel weer

• 01 Januari 2020 - 22:27

Anita & Gerrie:

Happy New Year! Leuk om je bericht te lezen en vooral om zoveel happiness te zien. We always say keep on travelling! Heerlijk vooruitzicht de Filipijnen, geniet!xx uit Kaapstad

• 01 Januari 2020 - 22:29

Marianne:

Jaaaaaaa daar gaan we weer. Ennnnnnnnn ik mag ook mee.tot volgende week donderdag.,

• 01 Januari 2020 - 22:36

Jeanne:

Hoihoi, ook voor jullie en Marianne een heel gelukkig en voorspoedig 2020 gewenst.
    Ik had al gehoord van de reis naar de Filipijnen, geweldig en dus hele fijne maanden met elkaar en geniet van alles wat op jullie pad k9mt,
    Groetjes

• 02 Januari 2020 - 09:14

Herman En Christine:

Dat vooruitzicht is te benijden zeg, maar wij gunnen het jullie natuurlijk wel van harte.
    En voor het hele komende jaar nog eens een flink portie geluk met elkaar.
    Hartelijke groeten.

• 02 Januari 2020 - 09:24

Jacqueline:

Hola querido amigos, te deseo un feliz y próspero año nuevo!

• 02 Januari 2020 - 11:52

Nikki :

Jaaa! Daar is ie weer!
    Have fun en tot snel! :)

• 02 Januari 2020 - 18:32

Mona:

He Schele , happy nieuw jaar .... maar dat gaat wel lukken met zoveel reisplezier

• 03 Januari 2020 - 19:34

Arnout:

Hey Tijn,
    De beste wensen voor jouw, Caterina en Marianne. Leuk om je berichtje te lezen en lekker genieten. Alvast een goed vlucht en tot het volgende bericht.

• 05 Januari 2020 - 16:33

Rinus:

Daar gaan wij ons zeker op verheugen want de Filipijnen is niet niks, ik vermoed dat Caterina jullie het een en ander zal laten zien en wij verheugen ons nu al op de uitvoerige beschrijvingen van Martijn over het hoe en wat, want voor ons zijn de Filipijnen een terra incognita. Uiteraard allen de beste wensen voor het jaar 2020 dat gelukkig een dagje extra telt. Nu reeds een goede vlucht toegewenst en tot de eerstvolgende reisbeschrijving.