Daaaag Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tijno - WaarBenJij.nu Daaaag Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tijno - WaarBenJij.nu

Daaaag Nijmegen

Blijf op de hoogte en volg

27 April 2020 | Nederland, Nijmegen

En daar is dan eindelink weer een nieuwe Tijno. En wat voor een. Zomaar op koningsdag.

Jajajajaja tis gewoon niet te geloven. Ben ik na zo n 21 jaar ofzo weer eensin Nederland op deze heugenlijke dag, gebeurd er helemaal niks.

Wat een treurnis he. We zitten allemaal in een hele nare droom en het wakker worden wil maar niet lukken.

Zoals de titel al aangeeft gaan we Nijmegen verlaten. En nee we gaan nog niet naar huis helaas.

Ink heeft haar flat nu al een maand aan ons afgestaan en dus wordt het voor haar tijd om weer naar huis te gaan. Ink we zijn jou echt onwijs dankbaar voor het onderdak dat we hebben gekregen bij jou. Wij willen dan ook hierbij onze dank bij deze uiten. Dank je wel voor het "afstaan" van jou huis aan ons. We hebben hier genoten van alles in huis en in de buurt. Zo is het mooi om te zien hoe de natuur weer helemaal tot leven komt met dat prachtige weer wat we hier hadden. Toen we aankwamen was het park kaal,maar nu is alles prachtig mooi groen. Wat ook leuk was is dat Marianne haar oudste broer en vrouw weer even gezien heeft( wij ook hoor hahaha). Coen en Alma ( hoop dat ik het goed geschreven heb hoor), wonen redelijk in de buurt en hebben ons vluchtelingen met een bezoekje vereerd. Het bezoek bleef alleen bij een wandelingetje in het park en op gepaste afstand, maar toch. Ik hoop de volgende keer op een terras of lunch. Maar goed ondanks de afstand toch fijn. Wat we nog meer hebben gezien in het park zijn een eekhorn en een vos.Nou dat was dan Nijmegen.

Maar als we niet naar huis gaan, waar gaan we dan naar toe?????

Nou ik zal het maar gelijk zeggen: HILVERSUM.

Hoe komen we daar nou terecht? Nou met de trein hahahaha. Nee serieus. Na mijn laatste Tijno werd i gebeld uit Zuid Afrika en wel door Anita en Gerrie. Die hadden onze nood gezien en wisten wel iemand die ons kon helpen.

Ook dit is weer een onwijze hulp voor ons. Antita en Gerrie ook jullie zoooooooooo bedankt. TOP.

Dus vanaf morgen een nieuwe woonplek. We kunnen daar zoiezo de hele maand Mei blijven.

En ja hoe nu verder??? Ik hoop dat als het straks in spanje iets soepeler wordt ik Caterina dan op het huur contract kan krijgen. Dan hoop ik via de Spaanse ambasade iets te kunnen regelen zodat we dan hopenlijk eind Mei ofzo weer naar huis te kunnen.

Maar goed das nog heel ver weg. Voor nu zijn jullie weer even op de hoogte, en wij weer onder de panne .

Ik ga nog wat inpakken want om 11 uur gaat morgen de trein.

Dikke kus en tot de volgende keer he.


  • 27 April 2020 - 20:45

    Hans Vt Veer:

    Wens jullie een goede tijd in de radiostad.

  • 27 April 2020 - 22:19

    Bep:

    Fijn dat jullie weer onderdak hebben. Wij gaan donderdag rijden naar nederland want ik ben het in spanje wel zat je mag niets en veel controle. We hebben ook nog weinig mooi weer gehad nu gaat het wat beter worden. Het is te hopen dat jullie terug kunnen maar wacht maar tot je weer wat meer mag in spanje.
    Helaas word het weer wat minder in nederland maar dat neem ik voor mijn vrijheid op de koop toe. Ik denk dat het nu wel een hele tijd zal duren voor ik jullie ga zien of je moet ons in Vught op komen zoeken jullie zijn meer dan welkom we wonen niet ver van het station.
    Succes met de verhuizing en veel plezier in Hilversum en blijf gezond.
    Liefs Bep en Willem

  • 28 April 2020 - 09:33

    Jackie:

    Geweldig dat jullie weer onder de pannen zijn! Heel veel plezier in jullie huisje in het bos. Goede reis vandaag, liefs Bert, Jack en Teuntje XXX

  • 28 April 2020 - 12:36

    Naomi:

    Gelukkig dat jullie weer een nieuwe adres hebben gevonden.
    Nou Tijn hou jullie haaks.

    Dikke kus van ons

  • 10 Mei 2020 - 16:51

    Rinus:

    Ik ben weer eens niet een van de rapste en jullie hebben inmiddels vast al veel boswandelingen kunnen maken, want rond Hilversum en omgeving valt er gelukkig veel te genieten en als we het spoorboekje van Rutte volgen is het wellicht binnenkort weer mogelijk om naar Spanje af te reizen ,want ik vernam dat de KLM iedere dag een vlucht naar Barcelona heeft gepland en al je daar eenmaal bent dan moet de rest ook wel te doen zijn, tot het zover is voor een ieder het allerbeste.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Filipijnen

Nieuwe reis,nieuw gezelschap

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2020

Nog 1 keer dan

27 April 2020

Daaaag Nijmegen

16 April 2020

Nijmegen

30 Maart 2020

Vluchtelingen

22 Maart 2020

Update 3

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 38261

Voorgaande reizen:

24 Januari 2024 - 24 Februari 2024

Filipijnen 2024

13 Januari 2020 - 16 Maart 2020

Filipijnen

21 Januari 2019 - 21 Januari 2019

Milaan

06 December 2017 - 30 Januari 2018

Thailand- Laos

14 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Thailand 2014

02 December 2014 - 10 Februari 2014

Thailand/ cambodja

30 November -0001 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: