Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tijno - WaarBenJij.nu Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tijno - WaarBenJij.nu

Nijmegen

Blijf op de hoogte en volg

16 April 2020 | Nederland, Nijmegen

Jaaaaaaaaaa daar ben ik dan weer eens. Wat is dat lang geleden he mensen nou nou. Maar goed hier ben ik dus weer even.

Zoals de titel van deze Tijno al verklapt zitten we nog steeds in Nederland en jawel in Nijmegen dus.

Ink ik weet niet hoe we je kunnen bedanken. We zitten nu al weer zo n kleine 4 weken hier. Normaal is Nijmegen natuurlijk onwijs top. Maar we zitten hier niet voor onze lol. Hoewel??????? We zitten om de hoek bij het Gofferdpark. En ik moet eerlijk zeggen daar genieten wij enorm van.

Gelukig mogen we in Nederland nog wat naar buiten. Ja oke afstand houden enzo en min 30 seconde je handen wassen. Maar het is prachtig om te zien hoe hier met het mooie weer de natuur weer tot leven komt. Alles wordt weer mooi groen. Toen we hier kwamen waren het alleen maar takken aan de bomen, daarna bloesem en nu blaadjes.

Voel me wel oud dat ik daar zo van kan genieten maar heb dat al jaaaaaaaaaaren niet gezien.

Wat ik ook al jaren niet heb gedaan is lekker paasbrunchen thuis. Nou dat hebben we dan natuurlijk ook maar gedaan.

Tsja en verder??? Er is niet zo heel veel te vertellen. Ja ik ben voor het eerst in een albert Hein XL geweesd maar of dat nou echt zo vermeldingswaardig is??? Maar bij deze.

Wat me wel opvalt is dat er toch wel een hoop mensen kort voor de wagen zijn. Dat zie je mooi als je voor de deur bij de supermarkt staat te wachten. Ik vraag me af waarom dat zo is? Corona? Hier toch niet echt super beperkingen.

Nee dan Italie of Spanje waar mensen al weken binnen zitten.

Maar oke het ziet er naar uit dat het nog wel even gaat duren.

Waar we nu zitten kunnen we blijven tot 28 April. Want Ink wil ook wel weer eens naar huis denk ik. Maar dan???? Ik heb nog geen idee. Dus mocht er iemand zijn die wat weet voor een maand of 1 anderhalf hoor ik dat graag.

Nou dat was het dan weer even.

Wij gaan lekker door met onze XL reis hahaha. Doe voorzichtig allemaal en blijf gezond.

Dikke kus ( op social distance he hahaha) , en tot de volgende keer


  • 16 April 2020 - 19:51

    Hans Vt Veer:

    Gelezen :geduld is zo een schone zaak.Groet de rest vande bemanning.

  • 20 April 2020 - 20:58

    Rinus:

    Moest ik denken aan het spelletje : Welke plaats hoort in dit rijtje niet thuis: Bocacay, Coron, Cebu. Nijmegen. Het ene is al bijna historie, het andere al geruime tijd realiteit. Onze Mark Rutte zei het al: het zijn bijzondere tijden en jullie kunnen dat zeker beamen. Benieuwd wanneer de grenzen weer open gaan en hoe jullie quarantaine een vervolg zal krijgen . Houdt moed, en aan alles komt uiteindelijk een einde zoals een bekend filosoof ooit poneerde waarvan mij de naam nu even ontschoten is . De rubriek: Tijno waar ben je , zal ongetwijfeld nog wel een vervolg krijgen. Tot dan het aller beste : Rinus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Filipijnen

Nieuwe reis,nieuw gezelschap

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2020

Nog 1 keer dan

27 April 2020

Daaaag Nijmegen

16 April 2020

Nijmegen

30 Maart 2020

Vluchtelingen

22 Maart 2020

Update 3

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 38281

Voorgaande reizen:

24 Januari 2024 - 24 Februari 2024

Filipijnen 2024

13 Januari 2020 - 16 Maart 2020

Filipijnen

21 Januari 2019 - 21 Januari 2019

Milaan

06 December 2017 - 30 Januari 2018

Thailand- Laos

14 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Thailand 2014

02 December 2014 - 10 Februari 2014

Thailand/ cambodja

30 November -0001 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: