Nog 1 keer dan - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tijno - WaarBenJij.nu Nog 1 keer dan - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tijno - WaarBenJij.nu

Nog 1 keer dan

Door: Tijno

02 Augustus 2020 | Nederland, Nijmegen

Jajajaa tis Zondag dus ik dacht kom laat ik er nog maar eens een keer een Tijno uitknallen. Oke tis alweer een poosje geleden. Maar gezuen de vragen hier en daar dacht ik kom ik gooi er nogeen uit joh.

We zijn onfertussen alweer een poos thuis. Na een heeeeeele lange vakantie zijn we dan eindelijk op 23 Juni naar Mallorca gevlogen. Eindelijk na 6 maanden weer thuis. Fijn hoor. Marianne is ook meegevlogen dus met zn allen thuis.
Heerlijk kan het niet anders zeggen. There s no place like home, maar ik voel me al snel thuis hahahaha.

Marianne zou 3 dagen blijven en dan naar Albir vertrekken. En zo gebeurde het ook. Zij krujgt het nu druk, want ze moet de verhuizing gaan regelen. Daar heeft ze 5 weken voor uit getrokken dus dat moette doen zijn.
Verhuizing??? Zullen er een aantal van jullie denken. Ja, Marianne heeft besloten om gezellig bij ons te komen wonen.

Nu die 5 weken werden ingekort tot 4 want klaar is klaar en met het oprukkende virus komt dan ook de angst bij Marianne. Wat nou als het weer toeslaat en ik om wat voor redenen niet kan reizen. Dan zit ik zonder huis enz enz enz.

Nou dan maar een weekje vroeger joh.
Marianne klaagde over vermoeidheid en rusteloos heid enzo. Ik denk ja dat komt door de stess warmte leeftijd. Maar het voelde niet goed. Ook kwam er nog pijn in de buik bij.
Nou dan maar naar de dokter he.
Tsja tis Zondag, systeem werkt niet tis warm en nog meer.
We konden Maandag morgen om 9 uur terug komen voor onderzoek en dan zien we wel verder.
Op Maandag besloten om de dokter maar over te slaan en meteen richting ziekenhuis tegaan.
En ja hoor de blinde darm was ontstoken ennnnnnnn geperforeerd, dusssssss opererennnn.
Doordat h8j gesprongen was moest Marianne een week in het ziekenhuis blijven aan de antibiotica.
Nou gister om 18.30 uur was ze weer thuis. En nu wachten op de verhuiswagen met haar spullen. Die zal waarschijnlijk deze week komen.

Verder gast alles zo zijn gangetje. De Zaak is 6 Jullie opengegaan en dat gaat lekker. Oke onder bepaalde voorwaarden. Niet te veel mensen binnen, iedereen zitten aan lage tafels, niet aan de bar komen. Kortom dat gast goed tot zo ongeveer 12 uur, daarna wordt het politieagentje spelen. Maargoed beter zo als helemaal niks.

Nu jullie zijn weer op de hoogte van het lief en leed hier. Ik ga lekker de formule 1 kijken en dan nog even slapen en weer heeeeeeeeeerlijk aan de slag. Fijne week allemaal en tot de volgende keer.
Dikkekus

• 04 Augustus 2020 - 13:49

Rinus:

Goed idee om even een universeel bericht te zenden, want nu weten we weer van de hoed en de rand. Als het om avonturen gaat dan hebben jullie daar een abonnement op, maar zoals gezegd: oost west thuis best en dan is thuis in een vertrouwde omgeving toch wel het allerbeste en kan zij nu liefdevol verzorgd worden. Hebben jullie een huisje in El Arenal dat voldoende ruimte biedt aan jullie drieën? Een mooie zomer toegewenst en een voorspoedig herstel.