Thaton 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu Thaton 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van tijno - WaarBenJij.nu

Thaton 3

Door: ikke

27 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Zo daar zijn we weer eens he. Vandaag de dag eens lekker rustig begonnen(t was dan ook Zondag gister). s Morgens een heerlijk gezond ontbijt en wel vers fruit en noten en zaden en heerlijk eigengemaakte yoghurt. Zo gezond en lekker. De dag is dus goed begonnen.
Daarna nog lekker wat relaxen en lezen. Om 11 uur kwam de boot al die we eigenlijk om 11.30 uur hadden besteld.

Vandaag lekker een vaartochtje over de rivier. Eerst richting de grens van Birma. En das dan maar een klein kwartiertje varen.
Prachtige route door een prachtige groene omgeving.

Oke na de grens rechtsomkeer en lekker weer verder varen.
Na een minuut of 45 aangekomen bij een plek waar je naar een tempel kan gaan.
Mar bleef beneden want de weg naar boven os ietwat moeilijk.
Na een klauterpartij aangekomen boven bij de tempel. Wel de tempel is zozo maar het uitzicht is prachtig.
Oke na het vieuwmoment weer terug naar de boot.
Nu weer terug naar ons guesthous. Leuk boottrippie.
Nu lekker de wandelschoenen aan en nog wat wandelen in de omgeving en das te gek.
s Avonds weer lekker gegeten met Mar en Petra die ook bij ons in het guesthouse zit.
En dan is het weer 23 uur en tijd om te snurken.

De volgende dag is het Maandag dus jawel wasdag
Lekker de kleren afgegeven en die worden dan voor een eurietje of wat lekker gewassen.
Vandaag weer een fietsdag.
We wilden naar een tempel fietsen maar dan door het platte land.
Nou er werd een kaartje gefabriceerd en dan moest het toch lukken he. Het zou wel een trappie worden maar we hebben de tijd he.
Nou de eerste afslag ging goed, maar daarna hebben ze of de weg veranderd of we gaan gewoon lekker verkeerd hahahaha. Maar we hoeven eigenlijk nergens heen dussssss.

Nou wel een hele tegekke fietstoch door de oa knoflookvelden, maisvelden en iets van bonestaken.
Mooie uitzichten en dus top.
Na een beetje dwalen en de weg vragen toch weer op de goede weg gekomen en de weg dus naar Thaton gevonden.
Nu in het dorp een aarebijeshake genomen en nog wat door het achterland gefietst en genoten van de prachtige omgeving. We boffen toch maar weer dat we dat allemaal maar kunnen en mogen zien.
In het guesthouse aangekomen was het weer gezellig en dus maar een fles biwr soldaat gemaakt want het is warm hahahaha.
Nou vanavond weer heerlijk eten bij het oude vrouwtje want het is a erug lekket en b spotgoedkoop en we blijven Hollanders he.

Nou dat was het dan weer even. Fijne dag allemaal en een dikke kus

• 27 Januari 2014 - 12:41

Menzo Harderwijk:

geniet er van jongen groetjes ook aan je moeder.

• 27 Januari 2014 - 13:12

Christine En Herman:

Wat zijn jullie sportivo's! Haha goed voor het spekkie! Enne zo zie je lekker veel van wat moeke natuur daar heeft rondgestrooid in een goeie bui. Veel fun! Grtz van H&C

• 27 Januari 2014 - 14:23

Jan En Trudy:

Hola wereldreizigers,
    Klinkt heel goed daar zeg, ook een beetje als Bali als ik het zo lees met al die velden met gewassen. Thailand komt ook zeker ergens bovenaan ons lijstje in de toekomst, dat is zeker.
    Wij gaan morgen terug naar Amsterdam en dan meteen door naar Alicante, 10 dagen Dubai is net mooi, we hebben nog nooit zoveel Rolls Royces, Lamborghini's , Ferrari's en Shelby's gezien, waar dat zwarte goud al niet goed voor is. Als je dan nagaat dat de gemiddelde gastarbeider hier $400 in de maand verdient......over contrast gesproken. Wel lieve buurtjes tot je volgende verslag, hartelijke groetjes en dikke kus terug.

• 27 Januari 2014 - 21:47

Piet En Agnes:

Hallo M en M,
    Klink goed allemaal, het is leuk om te lezen. We zitten een beetje in jullie broekzak op deze manier. Blijf ervan genieten en ons op de hoogte houden. Liefs van ons en natuurlijk dikke kus

• 27 Januari 2014 - 23:42

Jeanne:

geweldig, wat leuk vooral dat fietsen, ik zou bang zijn de weg kwijt te raken,
    ik blijf jullie nu volgen hoor,
    gr jeanne

• 29 Januari 2014 - 16:46

Rinus:

Vaak is gewoon je neus achterna nog niet eens zo gek om het land te leren kennen, mits de fiets van een redelijke kwaliteit is ,maar wij Hollanders ( ook al verblijven ze in Spanje) hebben daar wel oog voo,r dus veel fietsplezier.
    Rinus.