Update 2 - Reisverslag uit Doha, Qatar van tijno - WaarBenJij.nu Update 2 - Reisverslag uit Doha, Qatar van tijno - WaarBenJij.nu

Update 2

20 Maart 2020 | Qatar, Doha

Ja goedenmorgen deze morgen. Daar is er dan weer 1 hoor.

Ik zal het niet te lang maken, dan zal ik jullie niet te veel lastig vallen.

We dachten echt dat we DE oplossing hadden he. We vliegen van Clark naar Doha en dan naar Frankfurt. Officieel moeten e dan door naar Milaan, maar we nemen alleen handbagage mee en piepen er in Frankfurt gewoon uit. Dan stappen we een paar uur later ophet vliegtuig dat ons via Madrid naar alicante zou brengen. Zelfs al ingechecked,taxi geregeld in Alicante. So far so good.

Jajammer want telkens als we een oplossing hebben gaat het fout.

De vlucjt naar Doha heeft 2 uur vertraging dus we missen onze aansluiting naar Frankfurt. Nu worden we op de vlucht gezet naar Rome.

En dan weet ik het even niet meer.

Er word vervoer geregeld naar Milaan( wat het eigenlijke eindpunt is van de reis). Maaaaaaaaaar wij( Marianne en ik zijn geen resident in Italie) en komen er dan niet in. Caterina is geen Spaans resident maar Italiaans dus die komt het land niet uit.

Ik heb op het moment echt geen idee hoe en wat. Spanje is volgens mij net zo slecht als Italie.

We gaan in Rome kijken wat we nog kunnen doen.

Als ik meer weet en ook nog internet enzo laat ik het jullie natuuuuuuuuurlijk weten

Maar zo staat het er nu voor.

Dikke kus en tot???????

• 20 Maart 2020 - 09:19

Herman En Christine:

Hallo Marianne, Martijn en Caterina,

Akelig spannend met deze onzekerheden, maar het gaat vast goed komen.
    Je zal zeker op weg naar huis geholpen worden, alleen kost het veel meer tijd dan je zou willen.

Blijf sterk en laat de moed moet niet zakken.
    Wij leven met jullie mee.
    Lieve groet

• 20 Maart 2020 - 13:19

Rinus:

Wij zijn even verstoken gebleven van communicatie met de buitenwereld en dan zie je hoe snel de wereld veranderd. Niemand weet waar hij aan toe is en voor je het weet kan je alleen nog via IJsland Rome verlaten Het zijn bizarre tijden en we duimen voor jullie dat uiteindelijk toch iedereen komt waar hij of zij wil wezen veel sterkte en GOOD LUCK